Gå til innhold

Er det mulighet at dette er graviditet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet det er mange sånne tråder og eneste som kan svare er jo en test, men nå rakk jeg selvfølgelig ikke apoteket idag og er bare bekymret, og kommer til å være det hele helgen nå da..

Greia er det at jeg går på Cerazette, gjort i 2 år, aldri hatt mensen siden jeg startet. Nå i det siste har jeg glemt pilla mye, aldri flere dager på rad, men sånn at jeg måtte ta 2 en dag osv, flere ganger. Og nå føler jeg meg rar, blir mye svimmel, har en rar følelse ved eggstokkområde, kanskje noe lignende som mensmurringer, løs avføring, generelt i kroppen føles det ut som jeg har mensen! Endel utflod.

Ikke ømme bryst heldigvis :fnise:

Men.. Kan dette være graviditet, eller bare kroppen som er i ubalanse pga glemt piller endel ganger i det siste? Er det mulig at det er det? Har kjæreste, hatt sex noen ganger i uken. :)

Anonymous poster hash: c410e...b3a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har graviditetstester på matbutikken.

Anonymous poster hash: 3f944...fe3
  • Liker 2
Skrevet

De har graviditetstester på matbutikken.

Anonymous poster hash: 3f944...fe3

Åhlord, det har du så rett i ..!!

Tusen takk, raser bortover med en gang :)

Skrevet

Kan like så godt være ubalanse. Men alltid lurt å teste seg.

Anonymous poster hash: d5e95...67b
Skrevet

Var du gravid eller?

Det er samme om du tar testen nå eller imorgentidlig?

Tenkte man skulle ta sånne tester på morgenen.. :)

Gjest Badebuksa
Skrevet

Det er samme om du tar testen nå eller imorgentidlig?

Tenkte man skulle ta sånne tester på morgenen.. :)

Det hevdes at den gir mest utslag dersom hcg-nivået har samlet seg opp (morgenurin), men den kan likegodt gi utslag når som helst på dage dersom man har høyt nok hcg-nivå :) men er du usikker, kan du vente til i morgen, da får du sikkert svar. Hvis du klarer å vente! (Det hadde ikke jeg)
Skrevet

Ble det noe test?

Skrevet

Det hevdes at den gir mest utslag dersom hcg-nivået har samlet seg opp (morgenurin), men den kan likegodt gi utslag når som helst på dage dersom man har høyt nok hcg-nivå :) men er du usikker, kan du vente til i morgen, da får du sikkert svar. Hvis du klarer å vente! (Det hadde ikke jeg)

Ble det noe test?

Ugh, typen dro innom noen butikker for han skulle hit etterpå likevel, men ingen som hadde der han var (Coop og Rema).

Da får jeg bare vente til mandag.. :vetikke:

Skrevet

Ugh, typen dro innom noen butikker for han skulle hit etterpå likevel, men ingen som hadde der han var (Coop og Rema).

Da får jeg bare vente til mandag.. :vetikke:

Vet dem har det på Kiwi og Ica. Der pleier jeg å handle. Men er ikke så lenge til mandag. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...