AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Han løfter forsiktig frem noen koteletter fra frysedisken for å vise sin bedre halvdel. "Nei vet du hva... :frustrert:" Sier hun. Mens hun setter sine oppgitte sinte øyne i mannen. Duknakket legger han kotelettene tilbake i disken som en unge som har fått beskjed av moren å legge tilbake sjokoladen. Dette var en episode jeg så på butikken i dag og fikk meg til å tenke. Og som var ganske så morsom. Er kvinner sjefete i matbutikken når et par er ute å handler? Anonymous poster hash: 0360f...7e9 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Den som liker koteletter burde i alle fall ikke få være sjef! Anonymous poster hash: 8dd19...0d1 1
Gjest Doh Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Litt sjefete er det mulig jeg kan være, men det er fordi det er jeg som planlegger middagene. Og gjerne lager de også. Men han får jo selvfølgelig lov å kjøpe det han vil, men jeg kan f.eks be han ta en annen brokkoli hvis den er stygg 2
super-ida Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Jeg planlegger og lager stortsett all mat.... Så ja jeg er "sjefen i matbutikken" men om han har ønsker til innkjøp kjøper vi selvsagt det 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 Hos oss er det omvendt av situasjonen som ts skrev. Det er jeg som spør om jeg kan få noe, og han som eventuelt sier ja eller nei. Hovedsaklig fordi han tjener mesteparten av pengene :-) Anonymous poster hash: 5a2f6...38c
skruf Skrevet 30. november 2013 #6 Skrevet 30. november 2013 Siden det er jeg som planlegger ukesmeny og skriver handleliste for hele uka, og det er jeg som lager all maten og baker brød (vi ukeshandler hver mandag), så er det jo på en måte jeg som bestemmer hva vi skal kjøpe.. Både mannen og barna kommer med middagsforslag, så de har jo et ord med i laget de og. Mannen ukeshandler ofte alene forresten, så da er han jo på "egenhånd" i butikken, men med handleliste. Er uansett ikke store uenighetene i mat, da vi begge er enige om hvilke produkter som vi synes er best. Dessuten har vi vært sammen så lenge at det går litt rutine i det, og han vet hvilke merker/produkter/økologisk som skal kjøpes. Hendte seg i begynnelsen at han kunne komme hjem med 3 forskjellige sorter bind pga jeg ikke hadde spesifisert type bind og han kunne ikke ringe meg å spørre pga jeg var på jobb….
Adhara Skrevet 30. november 2013 #7 Skrevet 30. november 2013 Jeg lager og planlegger middagene for hele uka, så jeg er også sjefen for storhandelen ja Vil han ha noe utenom middagene, så får han selvfølgelig velge det selv.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #8 Skrevet 30. november 2013 Jeg er ALLTID sjef i matbutikken. Vennemenn, perifer bekjent-menn, ukjente menn, ansatte menn - JEG er sjefen! Noen ganger motsetter de seg, men da skiller jeg ut litt pre-menstruell østrogengass fra armhulene, som får testiklene deres til å krympe inn til to små rosiner. HAH! Anonymous poster hash: 30786...db2 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #9 Skrevet 30. november 2013 Greit at hun dama er sjefen i matveien. Men det jeg reagerte på var tonen hun hadde mot han. Veldig dominerende og behandlet han som et barn. Det var flere enn meg som trakk på smilebåndet over hvor hard hun var mot mannen sin. Anonymous poster hash: 0360f...7e9
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #10 Skrevet 1. desember 2013 Jeg er sikkert litt sjefete se gangene jeg er med, men som regel er det mannen og vesla som gjør unna ukes handlinga. Men jeg skriver lapp da. Samtidig er det nok greit at jeg er litt sjefete for mannen er litt dårlig på avgjørelser og synes det er veldig greit at jeg gjør en del av de.Anonymous poster hash: 56818...645
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå