AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Jeg har aldri vært plaget med halsbetennelse, men i høst har jeg hatt det flere ganger. Merker at halsen begynner å krangle igjen, og dersom denne "bryter ut" vil det bli tredje halsbetennelsen på to måneder... Har fått antibiotika de to andre gangene, og har tatt kuren helt ut. Hva kan være grunnen til at jeg plutselig er så plaget med dette nå? Jeg har jo aldri slitt noe med det tidligere. Jeg er 30år og jente. Lever normalt sunt. Noen tips? Anonymous poster hash: 2d42d...c00
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Kan du ha betennelse i munnen som sprer seg til halsen? Jeg hadde halsbetennelse en eller to ganger i kvartalet til jeg fikk trukket visdomstennene. Legen sa at betennelsen startet i en av tennene og spredte seg til halsen. Etter at jeg tok tennene for et år siden har jeg ikke hatt betennelse. Anonymous poster hash: 656eb...628
solan123 Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Blir du bra etter antibiotikakuren da? Og husker du å ta tablettene til nogenlunde samme tidspunkt gjennom dagen?
Sillicious Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Har du mandlene dine enda? Hvis du har, kanskje på tide å fjerne? Jeg ble 100% kvitt all slags sånne betennelser i halsen da jeg fjernet de for mange år siden.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 TS her Kan du ha betennelse i munnen som sprer seg til halsen? Jeg hadde halsbetennelse en eller to ganger i kvartalet til jeg fikk trukket visdomstennene. Legen sa at betennelsen startet i en av tennene og spredte seg til halsen. Etter at jeg tok tennene for et år siden har jeg ikke hatt betennelse. Anonymous poster hash: 656eb...628 Jeg har en visdomstann som har kranglet litt i det siste ja, men ikke nok til at jeg har gjort noe med det... Kansje det er løsningen? Blir du bra etter antibiotikakuren da? Og husker du å ta tablettene til nogenlunde samme tidspunkt gjennom dagen? Ja, blir helt fin etter tre dager... Har hatt 10 dagerskurer. Har tatt de rimelig gjevnt ja :/ Har du mandlene dine enda? Hvis du har, kanskje på tide å fjerne? Jeg ble 100% kvitt all slags sånne betennelser i halsen da jeg fjernet de for mange år siden. Har begge to enda Kan legge til at det alltid er den samme som krangler. De få gangene jeg har hatt halsbetennelse/vondt i halsen tidligere har det også vært denne mandelen. Den andre kan jeg ikke huske å ha gjort vondt noen sinne... Anonymous poster hash: 2d42d...c00
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå