Gå til innhold

Klumper/biter i sæd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ga en blowjob her om dagen, og da jeg skulle svelge merket jeg en rar konsistens på sæden... Den var liksom litt tjukk og jeg måtte ta ut et "flak" av munnen som virket som om var litt størknet på en måte... Er det normalt? Kan gutter ha litt klumper i sæden?

Anonymous poster hash: 0e56b...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde han vasket seg ? Om han ikke hadde gjort det på en stund, så er det godt mulig at det var kukost :)



Anonymous poster hash: fcf73...634
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil tro at hun hadde merket kukosten før hun kom til spermen.



Anonymous poster hash: 57673...d01
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min har av og til litt klumpete sæd selvom han nettopp har dusjet. Sæden kommer jo innenfra.

Anonymous poster hash: 00de4...c19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det behøver ikke være kukost, sæden kan ha en annen konsistens og fremstå klumpete dersom man f. eks ikke har drukket nok væske.



Anonymous poster hash: 558c1...56f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klumper i sæden er ganske vanlig og helt ufarlig, og består av koagulert sædvæske. Tykkelsen og konsistensen av sædvæsken vil blant annet variere med hvor mye du drikker og hvor ofte du har utløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Klumper i sæden er ganske vanlig og helt ufarlig, og består av koagulert sædvæske. Tykkelsen og konsistensen av sædvæsken vil blant annet variere med hvor mye du drikker og hvor ofte du har utløsning.

Yesh.

For best mulig sædkvalitet bør man faktisk ha utløsning en del ganger i uken. Klumpete sæd er også ofte et tegn på at vedkommende har drukket for lite vann, som Illicitus skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ga en blowjob her om dagen, og da jeg skulle svelge merket jeg en rar konsistens på sæden... Den var liksom litt tjukk og jeg måtte ta ut et "flak" av munnen som virket som om var litt størknet på en måte... Er det normalt? Kan gutter ha litt klumper i sæden?

Anonymous poster hash: 0e56b...eca

Den fyren må nok til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... ÆSJ! Glad jeg aldri har opplevd det der, det høres rett og slett skikkelig motbydelig ut :kvalm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Les svaret mitt lenger opp. Det er ikke unormalt, men ikke akkurat noe som skjer daglig. Aldri opplevd det med mannen feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer med at alle komenterer for motbydelig det er? Klumper i sæd er IKKE kukost, men det er rett og slett koagulert sædveske. Jesus christ hvor lite peiling folk har. :ler:



Anonymous poster hash: a0f60...062
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...