Gjest Virvar Skrevet 10. mai 2004 #1 Skrevet 10. mai 2004 ÅÅÅÅ jeg vil ut i solen ! Ikke sitte her inne Men jeg har ingen hage å sitte i. Ikke noen solrike steder utenfor hvor jeg kan sette meg ut. Jeg vil ha farge, jeg vil ligge og nyte varmen på kroppen. Blir ikke brun på denne måten. Hvor går dere hen for å ligge og nyte solen? Det er jo ikke alle som har hage. Hva har dere med dere? Det er jo vått i gresset/under gresset så noe må man ligge på. Trenger tips ! Det kommer til å gro spindelvev på meg og jeg blir vel grønn av mose av å sitte her inne.
Midnattsol Skrevet 10. mai 2004 #2 Skrevet 10. mai 2004 En kafè med sitteplasser ute? En benk? En park? Gå en tur?
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2004 #3 Skrevet 10. mai 2004 jeg bor i kollektiv og vi har en ganske stor hage. vi er tre hus med til sammen 20 studenter som deler den, så jeg pleier ikke å sole meg i bikini der. hvis jeg har lyst til å ligge i bikini pleier jeg å dra til en av de mange parkene som er i trondheim. liker å ligge i parker der jeg ofte er nesten alene, og dem er det mange av her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå