AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Jeg har stikking i hele kroppen (armer, ben, rygg, sidene av magen, rumpa og leggen spesielt). Sånn nålestikk/elektrisk strøm/hvis beinet ditt har sovna og det våkner opp igjen. Det er aller mest fra korsryggen og ned. Jeg får det overalt, så hvis jeg har vært i endel beveglse er det veldig plagsomt. I noen tilfeller er det vanskelig å gå fordi stikkinga er ekstrem vond. Og noen ganger føler jeg et knekk i siden av låret, som om man skulle rulla på en muskelknute i ryggen hvis jeg kan si det slik. I tillegg hvis jeg tramper kjenner jeg det i hele beinet og det er ihvertfall vondt. Må også legge til at jeg er litt øm og har vondt når man presse på kjønssleppa og litt utover mot rumpeballene, og kanskje litt innover skjeden på venstre siden føles det ut som. Det kommer og går. Vært hos legen og ble sendt inn til kiropraktor og de kan heller ikke forklare det. Ikke noe muskulært fant de ut, var fin i kroppen. Skal til ultralyd neste uke for å sjekke, men lurer på om noen har vært borte i slik og vet hva det kan være. Er litt bekymra, spesielt når de kaller inn flere folk inn for å se på meg, og ingen har svar i det hele tatt.. Har hatt litt ryggplager, men det sa de var helt normalt og hadde ikke noe med stikkinga å gjøre. Eneste er at jeg har vært øm i venstre side av magen konstant, litt mensen følelse. Det var også vondt på høyre side av magen når de pressa som om det var noe stramt der, også strålte det ut mot midten av magen. Forresten, i starten av alt dette kjente jeg stikkinga kun i lysken som strålte ut på innsiden av låret. Mistenker kanskje cyster selv, men jeg skjønner ikke stikkinga i hele kroppen. Noen som har hatt det slikt? Eller vet noe om hva det kan være? (Utelukket det meste etter blodprøver og en negativ graviditetstest) Anonymous poster hash: 0ac9f...10d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå