Gå til innhold

Lyst på sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 27 og har ikke hat sex siden jeg ble gravid (typ sex én gang i 5 min og ble gravid).

Kjenner det klikker snart for meg fordi jeg har så lyst på sex.

Mannen har ikke sexlyst (aldri hat), noe som gjør at jeg føler at jeg ikke kan onanere når han er hjemme. Begynner og å bli vanskelig å onanere nå som magen blir større også. Har lest at man ikke skal bruke dildo som vibrere i svangerskapet.

Savner nærhet, at noen tenner på meg, tar/stryker på meg, kline, orgasme...hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 77c9c...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS: Føler meg bare teit. Det ligger han å surfer på ipaden, mens jeg prøver å få orgasme. Får det liksom ikke helt til...

Anonymous poster hash: 77c9c...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.

Jeg var sprengkåt en periode i svangerskapet....nesten desperat.

Prøvd å si det rett ut??

Anonymous poster hash: d63bb...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Jeg har sagt det rett ut, da sier han som regel "du er så vulgær".

Jeg sier som det er at jeg er kåt, lyst på sex, om vi ikke kan ha sex. Null respons. Prøver jeg meg på han tar han enten hendene mine bort eller vrir seg bort.

Misunner alle dere med et sexliv og nærhet. Nyt, dere aner ikke hvor heldig dere er :)

Anonymous poster hash: 77c9c...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan var sexlysten før du var gravid i forhold til nå?

Mulig han er en av de som ikke tenner på gravide damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: helt lik som nå, det har vært et problem i mange år og ikke noe som kommer pga. graviditeten.

Anonymous poster hash: 77c9c...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke så mye å gjøre, men det kunne jo muligens vært en ide å ikke stifte familie med en aseksuell person om sex er viktig for deg.

Hvordan ser du egentlig for deg at dette skal bli bra?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid i uke 27 og har ikke hat sex siden jeg ble gravid (typ sex én gang i 5 min og ble gravid).

Kjenner det klikker snart for meg fordi jeg har så lyst på sex.

Mannen har ikke sexlyst (aldri hat), noe som gjør at jeg føler at jeg ikke kan onanere når han er hjemme. Begynner og å bli vanskelig å onanere nå som magen blir større også. Har lest at man ikke skal bruke dildo som vibrere i svangerskapet.

Savner nærhet, at noen tenner på meg, tar/stryker på meg, kline, orgasme...hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 77c9c...8e0

Dette høres absolutt ikke bra ut. Og helt naturlig at gravide jenter har stor sexlyst, og det er jo ingenting som er mer sexy enn en gravid kvinne (med sexlyst) :)

Synes absolutt du skal onanere, det vil ihvertfall kunne gi deg deilige orgasmer, selv om du ikke får nærheten til en annen kropp.

Send meg gjerne en privat melding, så kan jeg hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Jeg har sagt det rett ut, da sier han som regel "du er så vulgær".

Jeg sier som det er at jeg er kåt, lyst på sex, om vi ikke kan ha sex. Null respons. Prøver jeg meg på han tar han enten hendene mine bort eller vrir seg bort.

Misunner alle dere med et sexliv og nærhet. Nyt, dere aner ikke hvor heldig dere er :)

Anonymous poster hash: 77c9c...8e0

Så da er DU vulgær fordi han er frigid??? Nei vettu hva... Om han ikke greier å knulle, kan han i det minste hjelpe deg med å få orgasme..!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere må vel ikke nødvendigvis ha sex/penetrering da. Det kan fingres og slikkes. Vil han ikke det heller?

Har sexlysten hans bare vært lav under svangerskapet eller før det og?

Jeg ble kjempetent på kona når hun hadde mage. Jeg synes det var skikkelig turn on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...