Gå til innhold

Hallo jenter, trenger tips.


TylerDurden

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

Ble imponert Lille-pus! :-) Kall meg teit, men er det et sett?

Spammet deg nesten med lenker i går, så jeg må spørre pent hvilken av dem du tenkte på når du lurer på om det er et sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Surret litt, men det annhenget du linket til falt meg veldig i smak. Tusen takk:-)

Så hyggelig det var til litt hjelp :)

Min fornøyelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle som tok tiden til å svare.

Nettsiden du linket til Lille-pus er noe galt med på desktop versjonene, jeg ringte dem, men hun som svarte virket ny og klarte ikke å svare meg.

Kan du se om det virker hos deg?

Jeg lurer på om jeg kan kjøpe på faktura og evnt. pris på sending.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Takk til alle som tok tiden til å svare.

Nettsiden du linket til Lille-pus er noe galt med på desktop versjonene, jeg ringte dem, men hun som svarte virket ny og klarte ikke å svare meg.

Kan du se om det virker hos deg?

Jeg lurer på om jeg kan kjøpe på faktura og evnt. pris på sending.

Både gullfunn.no og gullsmed-aas.no sine sider virker fint hos meg.

Sjekket både fra laptop'en og PAD'en nå.

Du har oppdatert sw på pc'en/PAD'en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bor i Oslo er det en smykkebutikk på Oslo City som selger ut alt for 30-70% nå. De hadde en del fint.



Anonymous poster hash: b6fd2...ff1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for nye tips, men har hengt meg opp i det anhenget Lille-pus viste meg hehe.

Jeg vet ikke hva som er galt med PC'n min, men jeg skulle ringe opp igjen når sjefen kom tilbake til butikken:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en 22 år gammel jente, og jeg hadde blitt utrolig glad for et smykke av Camilla Pihl by David Andersen, av kjæresten min. Disse smykkene er veldig populære nå, ikke så veldig dyre, samtidig som de på en måte er tidløse. Hvis du ikke vet hva kjæresten din liker, så råder jeg deg ikke til å kjøpe noe overdådig som enkelte av smykkene i posten her sier. Jeg er en ganske jålejente, men jeg liker kun små øredobber, f eks. men har man ikke sett godt nok etter, så vil man kanskje tro at jeg liker strass og overdådig. Kan jo være sånn med kjæresten din også?

Som sagt, disse smykkene er veldig populære, hvis kjæresten din er en jente som følger litt med på trenden. Jeg hadde blitt innmari glad hvis min kjæreste plutselig hadde dukket opp med et slik armbånd helt av seg selv!

link http://david-andersen.no/merke/camilla-pihl



Anonymous poster hash: 6bcc6...74b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anhenget fra lillepus var kjempefint! Hadde jeg vært kjæresten din så ville jeg blitt glad! Flink :)

- jente22



Anonymous poster hash: 6bcc6...74b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar igjen, har nå bestilt anhenget meg et kjede i gult sølv, så nå gleder jeg meg til jeg skal gi henne dette. Kjenner henne utrolig godt, så vet hun vil like det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem kan jeg kontakte for å skifte brukernavn?

Jeg fikk henne til å registrere seg her for noen måneder siden, hun vil kjenne igjen brukernavnet mitt.

Evnt. så kan tråden slettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hvem kan jeg kontakte for å skifte brukernavn?

Jeg fikk henne til å registrere seg her for noen måneder siden, hun vil kjenne igjen brukernavnet mitt.

Evnt. så kan tråden slettes.

Her

Og valget ditt er så klassisk og nydelig som det er mulig å få det. Det er et kupp.

Edit: Slått på målstreken... :fnise:

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest åffårno

Nå er jeg veldig glad i både ørdedobber, smykker og alt som glitrer - men forslagene her i tråden var VELDIG langt fra min smak, og jeg ville ikke brukt det bortsett fra akkurat når vi var sammen.

Så jeg ville nok gått forbi noen vinduer med henne og spurt hva hun faktisk liker :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...