Gå til innhold

han kommer ikke..


siwhel

Anbefalte innlegg

Hei

Har møt en flott fyr som jeg har blitt utrolig gla i.

Men har aldri vært borti det før det jeg skal spørre om nå.

-når vi har sex, er han påpasselig med at jeg kommer. Og det er jeg jo happy med.

Men hittil på den stunden jeg har møt ham har ikke han ikke klart å komme. Tatt det opp med han så langt jeg har turt. Hintet om der liksom.

Men han sier han har alltid hatt det slik. Han kommer ikke under samleie, oralsex eller jeg gir han onani. Og vi har prøvd når han har gjort det selv siden av meg. Men stopper opp sier han. Men onani alene i ene rom får han til.

Noen som har opplevd det samme?

Kan det være at han har onanert for mye alene? Han hadde vært alene over en periode på 1-2års tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner en som har trang forhud, sånn at for å friksjon nok, kommer han kun ved runking, ganske hardhendt sådan.

Kan nok sikkert ha mye med selvtillit å gjøre også vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omskåret er han ikke.

Tja han har sagt han har rettet litt på forhuden. Da den var litt trang. Men når du nevner det går den jo ikke så lett fram og tilbake som jeg er vant med. For det skal den vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omskåret er han ikke.

Tja han har sagt han har rettet litt på forhuden. Da den var litt trang. Men når du nevner det går den jo ikke så lett fram og tilbake som jeg er vant med. For det skal den vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge har dere "holdt på"? Altså vært sammen (i tid), ikke hvor lenge dere holder på i akten, om du forstod?

Endret av Gorgonzola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...