Gå til innhold

Omskjært penis - noe galt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har ikke veldig mye erfaring med omskjærte menn, men han jeg er sammen med nå er altså omskjært. Han har en liten "streng" av hud som sitter fast på penishodet, akkurat som den har grodd fast. Her er et bilde som viser noe av det samme:

skin_bridge.jpg

Dette er vel ikke normalt? Er det noen som vet noe om dette?

Anonymous poster hash: 971b9...35d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får håpe den ikke ryker under samleie, kan se for meg at sånt som det der blør som satan.

Skrevet

Du snakker ikke om det som heter frenulum? Google det, eventuelt. Hvis det ikke er snakk om frenulum er det noe rart. Er det snakk om frenulum er det noe samtlige hankjønn på kloden fødes med. Det fjernes iblant under omskjæring, iblant ikke, og kan fint få bestå etter omskjæring uten at noe er galt.

Anonymous poster hash: 0a94d...75f
  • Liker 1
Skrevet

Du snakker ikke om det som heter frenulum? Google det, eventuelt. Hvis det ikke er snakk om frenulum er det noe rart. Er det snakk om frenulum er det noe samtlige hankjønn på kloden fødes med. Det fjernes iblant under omskjæring, iblant ikke, og kan fint få bestå etter omskjæring uten at noe er galt.

Og jeg synes ikke det ser ut som frenulum på bildet, for ordens skyld. Bare spør siden det ikke er like lett å holde styring på hva som er hva. Litt greiere for oss som er utstyrt med en slik nedentil.

Skrevet

Nei, det er ikke den strengen som vanligvis er der, dette er på oversiden, akkurat på samme sted som på bildet.

Skal nevnes at han er i slutten av 20 årene og har vært seksuelt aktiv i mange år, og vi har også hatt sex mange ganger, og den er jo ikke noe problem, er bare noe jeg synes ser veldig rart ut. Føler at dersom det var smertefult så ville han vel sagt noe om det. Ved oralsex er den eneste gangen jeg legger merke til den, vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre med den. Prøvde å spørre han om det litt forsiktig igår, men han hevdet at det var normalt, noe jeg ikke tror stemmer.

Skrevet

Den ser i veien ut og jeg får en trang til å klippe den av.

Anonymous poster hash: 5d95b...09d
  • Liker 4
Skrevet

Den ser i veien ut og jeg får en trang til å klippe den av.

Anonymous poster hash: 5d95b...09d

Haha, det er akkurat det jeg har lyst til også. Ser for meg at det ikke er så behagelig men.

• Liker 1
Skrevet

Hei,

Dette er ikke normalt hos menn med intakt penis. Derimot er det en svært vanlig komplikasjon hos menn som ble omskåret som barn. Det kalles skin- bridges, og er et resultat av at deler av huden på penis har grodd fast i glans da denne var et åpent sår etter omskjæringen.

Desverre må mange menn leve med dette, og hos noen forårsaker det smerte og blødninger under samleie osv. Helt unødvendig og galt- da omskjæring av barn uten medisinsk grunnlag er totalt unødvendig. Hvis du googler "skin- bridge" + circumcision finner du mye informasjon.

Corine

• Liker 1
Skrevet

Hei,

Dette er ikke normalt hos menn med intakt penis. Derimot er det en svært vanlig komplikasjon hos menn som ble omskåret som barn. Det kalles skin- bridges, og er et resultat av at deler av huden på penis har grodd fast i glans da denne var et åpent sår etter omskjæringen.

Desverre må mange menn leve med dette, og hos noen forårsaker det smerte og blødninger under samleie osv. Helt unødvendig og galt- da av barn uten medisinsk grunnlag er totalt unødvendig. Hvis du googler "skin- bridge" + circumcision finner du mye informasjon.

Corine

Takk for svar! Ja, jeg synes heller ingenting om omskjæring av menn, men det er verken min eller kjæresten min sin "feil". Får ikke akkurat gjort noe med det nå. Så lenge han ikke er plaget av det, så er det vel greit da.

Skrevet

Takk for svar! Ja, jeg synes heller ingenting om omskjæring av menn, men det er verken min eller kjæresten min sin "feil". Får ikke akkurat gjort noe med det nå. Så lenge han ikke er plaget av det, så er det vel greit da.

Det er ihvertfall en positiv ting med det; De er reinere! Jeg har ikke likt å suge før, da jeg syntes det har lukta vondt og ekkelt. Men når jeg fikk omskjært kjæreste lukta/smakte det aldri vondt.

• Liker 1
Skrevet

Det er ihvertfall en positiv ting med det; De er reinere! Jeg har ikke likt å suge før, da jeg syntes det har lukta vondt og ekkelt. Men når jeg fikk omskjært kjæreste lukta/smakte det aldri vondt.

Trust å lese slike stereotypier. En kjønnslemlestet kvinne er også "reinere" da det er mindre hudfolder og kriker og kroker, og dette blir jo brukt som argument fra de som støtter denslags.

:-(

Vann og vask bør være det som gjør kjønnsorganet renere før sex, ikke kniven.

• Liker 3
Skrevet

Trust å lese slike stereotypier. En kjønnslemlestet kvinne er også "reinere" da det er mindre hudfolder og kriker og kroker, og dette blir jo brukt som argument fra de som støtter denslags.

:-(

Vann og vask bør være det som gjør kjønnsorganet renere før sex, ikke kniven.

Jeg har aldri hatt noen problemer med en intakt penis, så jeg vil ikke si at jeg foretrekker omskåret, men det plager meg heller ikke. Begge deler er like bra, så da ser jeg ikke behovet for å gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...