Gå til innhold

Utvekst i analåpning


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har plutselig oppdaget noe nytt i rumpa :rolleyes: Det er som en slags tapp eller noe som stikker ut akkurat i åpningen. Var bare ved en tilfeldighet at jeg oppdaget den, pleier ikke titte så mye baki der til vanlig :fnise:

Har jo såklart søkt rundt på nettet, og der ser jeg at mange foreslår hemoroider ved sånne utvekster. Har ikke vært plaget av noe blod eller noen vondter. Det klør litt akkurat i rumpesprekken, ikke på selve utveksten. Hvis det er hemoroider, forsvinner disse ofte av seg selv? Er det noe i skapet som kan hjelpe? sink, aloe vera ?

Kan det være noe annet enn hemoroider? Er det noen som har erfaring med utvekster baki der? :P

Det er ikke store tingen det er snakk om, som en ert eller noe i den dur, ikke så stor som en bønne, hørt bønnestørrelse har vært nevnt. Nå som jeg vet det er noe baki der som jeg ikke vet hva er, så skulle jeg gjerne ha kommet til bedre så jeg fikk sett ordentlig! Men det er ikke så lett det...

Setter meg som anonym pga. pinlige detaljer og opplysninger om meg selv :)


Anonymous poster hash: ba47b...375



Anonymous poster hash: ba47b...375
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en hemoroide der. Har aldri vært plaget med blod eller kløe jeg. Du bør bruke salve mot hemoroider. Med meg gikk det ikke bort til tross for at jeg fikk salve på resept av lege. Så jeg må bare leve med den klumpen



Anonymous poster hash: 5f873...4f1
Skrevet

Om du vil se: sett deg på huk med sminkespeil



Anonymous poster hash: 5f873...4f1
Skrevet

Høres ut som en mariske eller hva det heter. En liten hudfold som er igjen som en rest av en gammel hemoroide. Disse henger ofte ut og er ikke noe smertefulle. MÅ ikke fjernes, men kan fjernes av kosmetiske årsaker.



Anonymous poster hash: 06cdd...c2e
  • Liker 1
Skrevet

Kan også være marisker. Google it! ;)

Skrevet

Takk for svar! Ja, kanskje det kan være noe marisker:)

Er det vanlig å få rød stump ved slikt? Nå tenker jeg på rumpesprekken, er akkurat som om det klør litt, nesten helt øverst, også er det rødt. Smører litt med sink og håper det hjelper litt.

Kan godt være jeg har hatt den tappen der lenger enn jeg tror.. Titter jo som sagt ikke så mye baki der:p



Anonymous poster hash: ba47b...375

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...