Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2004 #1 Skrevet 10. mai 2004 Vi var på ultralyd og fikk beskjed fra jordmoren at hun ville være overrasket om det ble en jente. Vi så tydelig en lys "flekk" mellom bena på fosteret. Men allikevel er jeg usikker. Hvor sikre er disse undersøkelsene egentlig? Noen her som har blitt fortalt kjønnet på babyen og fått noe annet?
14062003 Skrevet 10. mai 2004 #2 Skrevet 10. mai 2004 Ikke jeg, men venninna mi. Hun venter eneggede tvillinger, så de har to å sjekke samtidig. Først så de klart og tydelig tissefanter. Et par uker senere så de klart og tydelig skamlepper. Så de ultralydene er ikke til å stole 100% på, nei.
Ann Forup Skrevet 11. mai 2004 #3 Skrevet 11. mai 2004 jeg har fået klart besked alle 4 gange og går ud fra at denne gang har de også set det, kender ingen som har fået noget andet end det som er blevet fortalt i ul, men hvis du føler dig usikker kan du jo altid tage en ul til senere i svangerskabet da kan man helt klart se kønnet.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2004 #4 Skrevet 11. mai 2004 En kollega fikk beskjed på UL at de ville få ei jente, men ut kom en stor gutt!!! Så en kan aldri være 100% sikker. Har vel noe med størrelsen på tissefanten og gjøre også så vidt jeg har hørt...
Gjest Muslingen Skrevet 11. mai 2004 #5 Skrevet 11. mai 2004 Min venninne var på mange ultralyd-undersøkelser. Hver gang sa de at det var den liten gutt hun bar på. Og ut kom det ei jente....
LilleMy Skrevet 11. mai 2004 #6 Skrevet 11. mai 2004 I første svangerskap var jeg på UL på Volvat rundt uke 24. Der fikk jeg høre at jeg bar på en gutt. Men kom det en gutt?!?! Neida, dog fikk jeg en nydelig jente som var minst like velkommen. I siste svangerskap valgte jeg derfor uvitenhet - og fikk enda en jente, akkurat som jeg "ønsket" meg.
Bridget Jones Skrevet 12. mai 2004 #7 Skrevet 12. mai 2004 Jeg var på UL i går og da sa han at han sikkert så en gutt, og jeg så tissefanten også. Men, men vi får se ( jeg tror det er gutt) men jeg hører jo andre si at det kommer av det andre kjønnet så man er vel aldri 100%
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2004 #8 Skrevet 12. mai 2004 En kusine av meg fikk først vite at hun skulle få en jente. Neste gang sa de det ble en gutt, men ut kom en jente!! Jeg trodde det var ganske sikkert når de hadde sett en penis jeg, men sikker kan man tydeligvis ikke være. Hilsen Lille meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå