Gå til innhold

Nå trenger vi nytt fokus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Orker ikke mer kropp, press, fødsler, flat mage, tykk mage, bollemage, syltynn mage.

Kan media komme med noe nytt nå? Kan media fokusere på noe annet?? Hva skal man med julematen i år. Ingen kvinner vil spise den. Vi føler oss for feite og misunnelige.

Gi oss andre nyheter, tusen takk!!



Anonymous poster hash: 5faf4...5b5
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det har vært veldig mange i-landsproblemer i media de siste dagene.



Anonymous poster hash: 34227...0da
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det for godt, og lite å gjøre på!!



Anonymous poster hash: 5faf4...5b5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grapefrukt

post-73692-0-89172500-1385760548_thumb.j

://9gag.com/gag/3126611 <--- Sjekk ut.

Sikkert mange som skulle ønske dette var idealet i dag? Gode gamledager, am I right :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

attachicon.gif6382696_700b.jpg

://9gag.com/gag/3126611 <--- Sjekk ut.

Sikkert mange som skulle ønske dette var idealet i dag? Gode gamledager, am I right :danse:

Jeg tror en veldig stor del av den mannlige befolkningen foretrekker det der fremfor syltynne, kroppsfikserte damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syltynne damer er sjeldent blide, sure og grinete er de, og fryser hele tida, ha ha.



Anonymous poster hash: 62e74...5f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at man i det hele tatt anser noe som en idealkropp er vel problemet. Hadde det vært mindre fokus på hva som er ideal og at man heller fokuserte på seg selv og det å være fornøyd med seg selv så hadde dette gått helt fint.

Jeg er imot å sette noen kropper som ideal. Hva som er helsemessig dårlig eller bra blir noe annet, det finnes mange kropper innenfor de grensene.

Og jeg skjønner heller ikke hvorfor man ofte hører folk si at menn liker slike og slike kropper...hva f***n, er det for dem eller for oss selv vi trenger å være fornøyde? Jeg gir blanke i hva majoriteten av menn liker. Jeg skal like det jeg ser i speilet, det er det som er viktigst for meg.

Endret av Salmonella
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Syltynne damer er sjeldent blide, sure og grinete er de, og fryser hele tida, ha ha. Anonymous poster hash: 62e74...5f1

Men det store spørsmålet er vel: er ikke damer generelt (uansett størrelse) sure og grinete? Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper det der er en størrelse 36...

Alt etter høyden til kvinnen er det størrelse 38-44 faktisk!

Anonymous poster hash: d5f18...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Alt etter høyden til kvinnen er det størrelse 38-44 faktisk!

Anonymous poster hash: d5f18...49a

Damen i annonsen sier hun gikk fra mager til fantastisk ved å legge på seg om lag fem kilo. I mitt hode bruker en mager kvinne størrelse 34. Det skal godt gjøres at om lag fem kilo og en størrelse 34 blir om til en størrelse 38-44.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, la oss heller tulle om hvor ekle og usunne alle tynne damer er! Please, greit at dere er lei av kroppspresset, men ikke kom med krasse kommentarer om tynne folk for det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Damen i annonsen sier hun gikk fra mager til fantastisk ved å legge på seg om lag fem kilo. I mitt hode bruker en mager kvinne størrelse 34. Det skal godt gjøres at om lag fem kilo og en størrelse 34 blir om til en størrelse 38-44.

Ikke glem at damer finnes fra 150 cm til 190 cm da.. Tror du en dame på ca 175 med en slik kropp får på seg størrelse 36?

Anonymous poster hash: d5f18...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten, visste du at mange kvinner har en kropp som kanskje bruker størrelse 44 oppe eller nede og størrelse 38 på den andre halvdelen? Og det uten å være fet? Veldig mange bruker størrelse 42 oventil og 40 nedentil. Slik er kroppen vår. Den er ikke xsmall oppe og nede.



Anonymous poster hash: d5f18...49a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten, Slik er kroppen vår. Den er ikke xsmall oppe og nede. Anonymous poster hash: d5f18...49a

Jo, det er den. På enkelte!!

Anonymous poster hash: b97aa...9c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Ikke glem at damer finnes fra 150 cm til 190 cm da.. Tror du en dame på ca 175 med en slik kropp får på seg størrelse 36?

Anonymous poster hash: d5f18...49a

Jeg er sånn ca 175, har slik kropp og bruker 36...

Det der er definitivt ikke en dame i størrelse 44.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...