Gå til innhold

Var denne fin eller????


Skorpion72

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest KristinK

Buketten er nydelig, men jeg kan desverre ikke hjelpe deg med hva blomstene heter! Eller kan det være calla?

Har lyst på en liknende bukett selv, så kankje jeg ender opp med denne?

_________________

KristinK smile.gif - Vi gifter oss 10.august 2002

[ Dette Innlegg er endret av: KristinK den 2002-03-01 12:38 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: KristinK den 2002-03-01 12:59 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junibrud

Eføy, er det det grønne rundt?

Som du skjønner, blomster er ikke helt min sterke side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Nydelig bukett!!! Jeg har også falt for den, og jeg ville hatt en lignende selv hvis jeg skulle gifte meg!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Denne er kjempefin. Skal selv ha den med litt flere røde roser ! Blir også eføy på hovedbordet og kanskje eføy som lysmansjetter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er helt kjempenydelig! Skal ha tilsvarende selv, men uten Cala, kun roser og Eføy. icon_smile.gif

Synes Calaen er flott, men har lest et sted at denne blomsten er symbolsk for død (på en internettside for en blomsterbutikk - husker ikke hvilken) og overtroisk som jeg er så styrer jeg unna! ^ ^

[ Dette Innlegg er endret av: juli-nuffe den 2002-03-01 13:17 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: juli-nuffe den 2002-03-01 13:18 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok blomstene som henger ned er calla, ser også ut som det er to oppe til venstre også. Det grønne er eføy. Nydelig bukett. det er akkurat en slik bukett jeg har ønsket meg, kunne bare ikke finne noe bilde! Så TUSEN TAKK skal du ha!!! Ja, nå ble jeg jammen glad - nå gjelder det bare å finne en flink blomsterdekoratør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at så mange likte buketten, og andre også tenker på å bruke den. Jeg har ikke sett noen som har gått rett hjem, men da jeg så dette bildet, tenkte jeg bare YES! den skla jeg ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat den buketten jeg skall ha...=)

Kusinen min er blomsterdekoratør,så hun skall lage denn.

Det er nøyaktig slik jeg beskerv buketten jeg ønsker meg.

moro og se ett bilde av den, den var akkurat som jeg hadde fårestilt meg. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower

Jeg ble også kjempeglad da jeg fant bildet av denne buketten(Tror det var KristinK som la ut linken for en stund siden), den er nydelig, og omtrent slik som jeg hadde forestilt meg at min brudebukett skulle være. Dette bildet gjør det bare så utrolig mye enklere å forklare til floristen vi skal bruke! Skal imidlertid ha litt flere røde roser enn den på bildet. Borddekorasjonene vil bestå av de samme blomstene, så helheten blir flott, tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...