AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Jeg føler sex er nært forestående med flørten min. Han har gitt meg utallige komplimenter for kroppen min, og særlig rumpa er han begeistret for. Jeg er derimot ikke like fornøyd. Jeg går vel under kategorien "slank", men er ikke fit. Jeg har ikke "love handles", men har et lite lag med fett på ryggen og selvfølgelig litt på magen. I blant kan jeg også skimte appelsinhud på rumpa/lårene også. Er dette noe han kommer til å legge merke til og synes er turn off når han ser meg naken, "live"? Anonymous poster hash: ff350...cfa
Katretty Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Hvis han liker deg som person og ikke bare som sexobjekt så burde ikke de små bagatellene bety noe. Hvis det viser seg at han bryr seg, dump ham.
Gjest Katten. Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Tror jeg aldri har lagt merke til slikt blant mine partnere. Noensinne.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Hvorfor forventer du at vi skal skal vite hva han komme til å tenke? Anonymous poster hash: 17cb0...06c
Gjest Nikki09 Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Hvis han legger merke til det, og faktisk nevner det på en negativ måte så er han vel egentlig ikke noe å samle på. I 99,9% av tilfellene så er det kun vi damer som ser og tenker over sånt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå