AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Har møtt en fyr som jeg har begynt å ha litt sex med. Vi har det egentlig fint sammen sånn ellers, men under sexen så er det nesten ikke noe kjemi der. Det blir liksom litt rart å ha sex. Flere som har opplevd det slik med en pulekompis? Fortsatte dere med å ha sex, eller funket det ikke? Er det noen tips til hva man kan gjøre for at det ikke skal bli så "rart" under sexen? Anonymous poster hash: c14f4...065
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Pulekompis eller kjæreste? Det blir litt forskjell, for jeg tror ikke jeg ville "jobbet med" sexen med en pulekompis. Men en perfekt kjærestekandidat derimot.Anonymous poster hash: 0fccb...a03 1
Gjest Lille-pus Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Sex uten kjemi? - høres ut som en forundelig klinisk forestilling... Hva slags kjemi er det som er fraværende? Den personlige kjemien, den som gjør at dere trives i hverandres selskap, -eller den seksuelle kjemien som gjør at dere 'snakker samme språk' seksuelt?
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Nei, da hadde jeg brukt andre hjelpemidler heller, av typen som ikke har puls. Anonymous poster hash: d19c0...88c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå