Gå til innhold

Stilig laptop/surfaceveske til mann?


Mafalda

Anbefalte innlegg

Litt usikker på om jeg skulle spørre her, eller i data/spillforumet, eller i juleforumet... men tenker som så at her inne er det sikkert mange som har god greie på tilbehør.

Er på utkikk etter en stilig herreveske til laptop/surface. Ikke for stor, den vil kun bli brukt til de minste modellene, derfor er det litt overkill å drasse rundt på en sekk.

Har kikket litt rundt, blant annet på Amazon, men merker at jeg ikke er helt oppdatert på hva som er fint, og bare utvalget er nok til å gjøre en stakkar forvirret. Er også usikker på om selgerne holder hva de lover, shopping på nettet er jo ikke alltid like trygt.

Vi er ikke spesielt opptatt av merker, men det bør være noe som ser bra ut og passer til business casual.

Pris? Tja, fra 299 til 2999, helst ikke i nærheten av 29999 :ler: Sånn ca. Det er ikke et poeng i seg selv at det skal være eksklusivt, noe billig og kult kan være like bra. Men er det noe fryktelig fint så blir det jo en vurderingssak. I utgangspunktet har jeg ikke noe ønske om å sprenge julebudsjettet, men tar imot tips i alle prisklasser :)

Er det noen motebevisste damer som har tips til meg?

På forhånd takk! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"merker at jeg ikke er helt oppdatert på hva som er fint"

Dette skjønner jeg kke helt. du vet vel hva du/dere liker?

Sjekk for eksempel ut topp 10 på Amazon, det er sikkert i alle fall en par som faller i smak.

Amazon er trygt å handle fra. Husk tollgrensa, Det kan lønne seg å handle i norske butikker, bestiller man på nett har man et par ukers angrefrist.

Å bruke 2999 på en slik veske er hinsides (alt over 500 er for mye, mener jeg da).

Endret av Herandjetzt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! :)

"merker at jeg ikke er helt oppdatert på hva som er fint"

Dette skjønner jeg kke helt. du vet vel hva du/dere liker?

Njaei, det er så vidt jeg vet det ;)

Skjønner hva du mener, men jeg skrev det mest for å understreke hvor utrolig grønn jeg er på mannetilbehør (og dametilbehør, for den del). Jeg har liksom null peiling på hva som er gangbart på pc-veskefronten, selv om jeg nok klarer å grave fram en mening om hva jeg liker, og ikke minst hva jeg ikke liker :ler:

Har handlet mye på Amazon tidligere, men det har bare vært småting- pocketbøker, cd'er, ting av begrenset verdi, så godt å høre at det er trygt også for større ting. Jeg sjekket ut topp ti-lista, men støtte på et litt uforutsett problem: veldig mange forhandlere sender ikke til Norge. Det var litt kjedelig, og jeg har aldri støtt på problemet før, men det har kanskje nettopp med tollgrenser og regler å gjøre :vetikke:

Jeg kjøpte ny veske til kjæresten ganske nylig. Kjøpte fra dette merket:
http://m.zalando.no/sandqvist/?_q=sandqvist&sc=false
Kommer jo litt an på hva slags stil kjæresten din har da. Er han mer klassisk i stilen er det kanskje bedre med en skinnveske.

Den var tøff! :)

Men det var dette med dressjakka, da... jeg tror kanskje det skal være noe litt mer penveske-aktig?

Men ikke for penveskete- jeg har sett mye på Zalando også, men der var det mange vesker som jeg tipper er beregnet på damer. Veldig mange små, søte detaljer.

Tanken går mot lærveske, men mange av dem er jo rene stresskoffertene. Det han ønsker seg er noe lite og lett, ikke enda en kladeis til å frakte pc'en i, det får man jo med på kjøpet så akkurat det har vi lassevis av.

DIsse to synes jeg var fine:

http://www.amazon.co.uk/Visconti-Laptop-Case-Messenger-Bag-Unisex/dp/B00667ROOQ/ref=pd_sim_sbs_ce_4 (men igjen: de sender ikke til Norge, dessverre. I alle fall ikke via Amazon, mulig det går an å finne den et annet sted)

eller denne, som jeg fant via et datablad:

http://www.sfbags.com/products/muzetto/muzetto.php (i svart, kanskje?)

Vanskelige greier... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...