AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Har en avtale hos legen imorgen ettermiddag. Tok HPV vaksine og skal nå ha en oppfølging ved en celleprøve for å sjekke at jeg er fullt vaksinert. Åpenbart er det ugunstig å få en prøve tatt fra innsiden av vagina ved menstruasjon. Jeg la avtalen til fredag som eneste ledige ettermiddag. Tenkte mensen ville komme til helgen, men har konsekvent svært uregelmessig menstruasjon. Idag, på kveldstid, kom en "stripe", altså et spor av menstruajonen som kommer. Er redd det kommer for fullt imorgen. Jeg går til en privat lege i London og har endret time å vanvittig mange ganger - når jeg har endringer i timeplan, skal reise hjem osv. Måtte flytte vaksinen så det ble ugunstig flere ganger. Noen ganger får jeg en "dråpe" uten at mensen kommer noen dager før. Så hvis jeg har bittelitt imorgen tidlig betyr det ikke at mensen er igang før dagen etter. Hvis den kommer fullt vil jeg likevel endre avtalen, selv om det er ugunstig Anonymous poster hash: c8301...88c
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Har noen iblant fått "noe" mens de er hos legen? Anonymous poster hash: c8301...88c
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Du kan ikke ta celleprøve når du har menstruasjon Anonymous poster hash: 2ea84...189
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Hvis du skal ta celleprøve bør du ikke blø nei. Da kan prøven bli dårlig/ødelagt og så må du ta den på nytt. Anonymous poster hash: 85611...d96
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Jeg fikk tatt alt sist jeg var til undersøkelse, hadde uregelmessig mens og blødde mye og uventet, så de ville sjekke hvorfor Anonymous poster hash: 7f251...75d
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 Det er bare det at jeg ikke vet om det kommer imorgen. Hvis det gjør det, bør jeg be om en annen time. Det er godt mulig jeg har en dag til før den kommer for fullt. Hvis det var dere - ville dere sagt at dere ikke kan pga. menstruasjon? Det er sekretæren hans jeg kommuniserer med. Vil på et vis være ærlig, men litt rart... Anonymous poster hash: c8301...88c
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #7 Skrevet 29. november 2013 Si ifra, og så kan de bestemme :-pAnonymous poster hash: d06e8...289
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #8 Skrevet 29. november 2013 Det er bare det at jeg ikke vet om det kommer imorgen. Hvis det gjør det, bør jeg be om en annen time. Det er godt mulig jeg har en dag til før den kommer for fullt. Hvis det var dere - ville dere sagt at dere ikke kan pga. menstruasjon? Det er sekretæren hans jeg kommuniserer med. Vil på et vis være ærlig, men litt rart... Anonymous poster hash: c8301...88c Ja, det ville jeg sagt. Da skjønner de grunnen. Sekretæren har sikkert også mensen (om det er en kvinne), og forstår sikkert det. Anonymous poster hash: 6ba28...2a5
Gjest Naria Skrevet 29. november 2013 #9 Skrevet 29. november 2013 Det er bare det at jeg ikke vet om det kommer imorgen. Hvis det gjør det, bør jeg be om en annen time. Det er godt mulig jeg har en dag til før den kommer for fullt. Hvis det var dere - ville dere sagt at dere ikke kan pga. menstruasjon? Det er sekretæren hans jeg kommuniserer med. Vil på et vis være ærlig, men litt rart... Anonymous poster hash: c8301...88c Å avlyse en gynekologtime på grunn av menstruasjonen er på ingen måte rart. Jeg er sikker på at sekretæren hans får slike telefoner hver eneste uke.
Gjest avocadoen Skrevet 29. november 2013 #10 Skrevet 29. november 2013 Å avlyse en gynekologtime på grunn av menstruasjonen er på ingen måte rart. Jeg er sikker på at sekretæren hans får slike telefoner hver eneste uke. Jeg har også utsatt time pga mensen. Det er helt vanlig:) Jeg skulle ikke ta celleprøve da, men jeg blødde så utrolig mye at det hadde vært veldig grisete og ikke minst ganske flaut
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #11 Skrevet 29. november 2013 Jeg skrev til sekretaeren at jeg hadde glemt at undersokelsen omfattet en celleprove og at det derfor "ikke passer". Hun skrev at legen sa jeg skal komme likevel og at celleproven kan tas en annen gang. Jeg vet riktignok ikke hva jeg skal gjoere der da... han maa vel ha en prove fra underlivet for aa sjekke at jeg er vaksinert? Anonymous poster hash: c8301...88c
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #12 Skrevet 29. november 2013 Jeg skrev til sekretaeren at jeg hadde glemt at undersokelsen omfattet en celleprove og at det derfor "ikke passer". Hun skrev at legen sa jeg skal komme likevel og at celleproven kan tas en annen gang. Jeg vet riktignok ikke hva jeg skal gjoere der da... han maa vel ha en prove fra underlivet for aa sjekke at jeg er vaksinert? Anonymous poster hash: c8301...88c En blodprøve kan gi svar på om vaksinen har gitt deg antistoffer eller ikke. Celleprøve gjør ikke det, det kan bare påvise om du har fått viruset i cellene eller ikke. Anonymous poster hash: c02c2...876
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå