AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Er usikker på om min kjære har fødselsdepresjoner. Hun forandrer mening kvar time, hun vingler i alt hun mener, og jeg har flyttet ut. Men vil hjelpe henne om dette er tilfelle. Hvordan gjør man det ? be personen komme seg til lege ? Anonymous poster hash: 214fe...97c
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Jeg forstår meg ikke på folk som gjør det slutt rett etter at man har fått et barn sammen.. Hvor gammelt er barnet? At hun vingler i sine meninger er ikke et tegn på fødselsdepresjon. Anonymous poster hash: dacd6...7f1
Vimsa 2 Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Jo man kan vingle hvis man har fødselsdepresjon, mange hormoner som raser i kroppen etter fødsel og med amming også. Kanskje tidligere problemer kom opp for henne under fødselen som hun har vanskeligheter med å forholde seg til nå? En fødsel kan oppleves traumatisk for den som føder selv om alt ser bra ut fra utsiden og kan i seg selv være årsak til fødselsdepresjon eller at man sliter i ettertid. Ta det opp med helsesøster så kan hun observere og forhøre seg litt ved neste kontroll hvis barnet er så lite at det fortsatt går til kontroll. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Jeg forstår meg ikke på folk som gjør det slutt rett etter at man har fått et barn sammen.. Hvor gammelt er barnet? At hun vingler i sine meninger er ikke et tegn på fødselsdepresjon. Anonymous poster hash: dacd6...7f1 6mnd, hun ga meg intet valg, hun måtte ha tid. Hva mener du jeg skal gjøre ? Anonymous poster hash: 214fe...97c
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Kontakt familievernskontoret og få en time til samtale begge to. De har god erfaring med slike problemer. Anonymous poster hash: 7881e...1ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå