-Milla80- Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Jeg fant en utrolig fristende oppskrift på julegodis, med marsipan, nougat, mørk sjokolade og pistasjmasse. Noen som vet hvor man får kjøpt pistasjmasse? Eller er dette noe man lager selv? Evt hvordan? Takker for svar! :-)
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Pistasjenøtter i en kjøkkenmaskin. Anonymous poster hash: 01cfa...21c 1
Brunhilde Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Jeg har sett dette på Meny, tror jeg, men det kan også ha vært i Danmark... Du kan lage selv, det er ihvertfall mange danske oppskrifter, det er en slags pistasjmarsipan,
Amberleaf Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Høres ut som det er Mozartkuler du mener. Du kan male pistasjenøtter og blande i ferdig marsipan, gjerne med en ørliten skvett konjakk eller baileys
-Milla80- Skrevet 29. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2013 Takk for svar! Jeg er nå sår på fingre etter å ha knekt nøtter i haugevis, så skal de kjøres i kjøkkenmaskin med mardipan og baileys imorra :-) Det jeg skal lage heter Træstammer, men minner nok om Mozart sine kuler ja!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå