Gå til innhold

Etter en fuktig kveld..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på en fest, og da jeg og min samboer kom hjem fikk jeg ekstremt lyst på han.

Og når jeg drikker blir jeg litt mere vågal (desverre) Så jeg fikk han med meg ut i jacuzzien på verandaen vår. Og jeg sprang jo splitter naken oppi :P

Så nå kjenner jeg fyllenerver over om noen så oss. Var kl 05 og mørkt. Jacuzzien ligger skjermet til, men ikke der jeg tripet meg bort til den i bare nettoen. Men håper at hvis noen så meg at det var så mørkt at de ikke så jeg var naken, men at jeg kunne hatt på meg en bikini :O Triper jo utti i bikini vanligvis.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men jeg er jo litt paronoid og går å trur alle naboene vet jeg sprang splitter naken på verandaen og hadde meg oppi jacuzzien etterpå :O Fyllenerver, fyllenerver, fyllenerver.



Anonymous poster hash: 86f33...82b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, kan berolige deg med at det mest sannsynlig ikke var noen som så deg. Og hvis det skulle være det, så var de vel såpass langt unna at de ikke kunne "se" noe uansett :) Om en stund er dette et artig minne dere kan se tilbake på. Viktig å være litt vågal og nyte livet også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom stavrende på høye heler, med plastikk-såle på speilholka, og fant ut jeg skulle ta snarveien gjennom hagen til nabo'n for å berge helsa. Så jeg grynna gjennom snø til knærne, og likevel var skoa så glatte at jeg tryna lang som jeg var. Ikke bare en eller to ganger, men SEKS ganger på den turen. Så var flere meg-avtrykk i snøen langsmed hele plenen til nabo'n, og fotsporene forsvant jo i retning av nabohuset, altså mitt hus. Så jo ut som jeg hadde vært møkerfull og vel så det, så fikk skikkelige fyllenerver. The funny part? Jeg var klinke edru:P Det var bare skoa som var så sykt glatte :fnise:

Greit, var ikke i netto'n men jeg har løpt naken rundt huset på høylys dag uten at noen fikk det med seg(da hadde jeg fått hørt det, min hjemby er rykteby nummer en!)



Anonymous poster hash: 9baad...8af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettoen på høylys dag ja :) Da trur jeg hadde fått nerver da :)

Artig dette med de høyhelte skoa :) Skal tru hva naboen tenkte etter disse spora i hagen :)



Anonymous poster hash: 86f33...82b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...