lillerødhette Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 I dag fikk jeg mensen, og det svir litt :/ svir også når jeg tisser, og når jeg skal ta ut og inn tamponger så gjør det ganske vondt. Har skjedd en gang før, men det var I slutten av mensen. Hva kan være problemet? Og hva kan jeg gjøre?
Renate Morell Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Kan være starten på en urinveisinfeksjon eller at du har fått soppinfeksjon. Når man har mensen er man my mer "sårbar" for å få sopp og det kan svi og gjøre vondt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå