Gå til innhold

Er jeg rar?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter og ha lest alle postene her inne om anntall sexpartnere, så har jeg begynnt og lure på om jeg ikke er litt rar.

Saken er den at jeg er 28 år og har kun hatt samleie med en person, kjæresten min den gangen. Hvorfor det har blitt som det er blitt har jeg ingen som helst peiling på, men jeg tror at det har med at jeg liker best sex når det er i forhold? Uten og ha prøvd noenting annet.

Er forresten ikke kjerkegnukker for dere som måtte lure.

Anonymous poster hash: 7906a...922
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er ikke rar :)

Anonymous poster hash: 6e33a...f98
  • Liker 2
Skrevet

Du er ikke rar. Tror de av oss kan telle på en hånd (eller to) kanskje ikke er så aktive i disse trådene som de som må ta tær og føtter til hjelp...

Skrevet (endret)

Nei, du er ikke rar. (Men det er ikke de andre heller.)

Endret av Singha
  • Liker 5
Skrevet

Etter og ha lest alle postene her inne om anntall sexpartnere, så har jeg begynnt og lure på om jeg ikke er litt rar.

Saken er den at jeg er 28 år og har kun hatt samleie med en person, kjæresten min den gangen. Hvorfor det har blitt som det er blitt har jeg ingen som helst peiling på, men jeg tror at det har med at jeg liker best sex når det er i forhold? Uten og ha prøvd noenting annet.

Er forresten ikke kjerkegnukker for dere som måtte lure.

Anonymous poster hash: 7906a...922

Det finnes vel ikke noe riktig og galt her? Du må bare gjøre det som er riktig for deg, så får andre gjøre det som er riktig for dem.

• Liker 1
Skrevet

Syns ikke du er rar. Tror du er ganske så normal.

Tror dere forresten at alle bare puler og har seg stort sett hele tiden ? - Det tror ikke jeg :)

Skrevet

Du er ikke rar fordi du bare har hatt én partner og er 28 år. Jeg er 24 og har bare hatt 2. Jeg må si at jeg ikke har stor respekt for de som puler alt de ser, både kvinner og menn. Det er ikke noe som helst press om å ha mange sexpartnere, så vidt jeg vet og jeg tror heller at din fremtidige kjæreste vil være glad for at du ikke har lagt med 20-30 andre menn før ham enn syns du er rar for det. I tillegg tror jeg at de fleste oppegående folk i samfunnet har mer respekt for dem som har mindre sexpartnere enn som sagt, de som puler alt på to ben. I hvertfall kvinnene.

• 2 uker senere...
Skrevet

Nei, du er ikke rar. Jeg tror de fleste av oss foretrekker sex i forhold - enten det er et vanlig monogamt forhold eller et annet slags forhold. Sex med noen en er trygg på og kan slå seg løs med er alltid å foretrekke fremfor å nedlegge flest mulige bytter.

Gjest Smiley_cat
Skrevet

Næh... Rar??

Har aldri tenkt tanken at jeg kan være rar eller sær - eller noe i nærheten engang selv om jeg har hatt 1 sexpartner. Samme mann i 18 år. Er nå 33.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...