^^Belle^^ Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Noen som har tips til et bra myggnett? Tenker da i forhold til å beskytte seg mot malaria. Jeg trenger også myggnett til barnevogn. Holder det å kjøpe impregneringsspray og impregnere vanlig myggnetting, eller finnes det et sted jeg kan få kjøpt ''industrial strength'' myggnett til barnevogn?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Jeg har et fint, finmasket. Men får man ikke vaksine mot malaria? (Trodde først dette var en graviditetsdagbok )Anonymous poster hash: 1bad2...653
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 * og det er kjøpt på Bogeud.Anonymous poster hash: 1bad2...653
^^Belle^^ Skrevet 28. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2013 Jeg har et fint, finmasket. Men får man ikke vaksine mot malaria? (Trodde først dette var en graviditetsdagbok )Anonymous poster hash: 1bad2...653 Man får ikke vaksine, men tabletter man tar mens man er i området. Men etter hva jeg har klart å lese meg frem til, er "godt myggvett" nesten like viktig som å ta tablettene. (Her må det nevnes at det ikke er snakk om et land hvor man har særlig høy risiko for å bli smittet av malaria...) Takk for tips!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå