AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 I dag når jeg våknet hadde jeg så forferdelig vondt nederst i magen på venstre side. Det stakk skikkelig og kom og gikk med noen minutters mellomrom. Det var så utrolig vondt at jeg visste nesten ikke hva jeg skulle gjøre, måtte bare legge meg i sengen. Nå har det avtatt litt, så jeg kjenner ikke så mye til det. Var for ikke så lenge siden å skjekket magen hos legen, tok også en gu for å skjekke eggstokkene og diverse, og alt var normalt. Kan det være menssmerter jeg hadde idag? Noen som har opplevd noe lignende? Anonymous poster hash: 0d45a...e05
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Kan være eggstokken selvsagt. Cyste f.eks. Eller endometriose som gjør at smertene dine er sånn. Sistnevnte kan man muligens ikke se på ultralyd. Anonymous poster hash: 9c48a...511
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Kan og være eggløsning, kan gjøre skikkelig vondt og vedvare noen timer. Men lege bør jo kontaktes hvis det blir for vondt. Anonymous poster hash: 1d0af...a4f
Renate Morell Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 SÅNN HADDE JEG OG DET. Jeg ble også sjekket for all mulige ting, ingeting galt. Det viste seg at jeg har en slags skade i korsryggen som strømmer ut mot min venstre side av mage. Er blitt betent eller fått infeksjon av noe som er i klem mest sannsynlig. Den stikkinga kom at det var noe som pressa på nervene. Nå vet ikke jeg så stort om dette ettersom jeg skal sjekkes imorra hos kiropraktoren.
Minya Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Eggløsning, cyster på eggstokker som sprekker, endometriose og luftsmerter pga for mye gass i tarmen var de første tingene som slo meg. Er det luftsmerter er den beste behandlingen å prompe som en full gammel sjømann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå