Gå til innhold

Jeg er jomfru.. er redd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er jomfru. Men er på gang med en person og jeg er redd. Ikke for han, men alt vi må gjøre. Det er skremmende.. Jeg sliter nok med å kline. Det var faktisk enklere å kline med en kvinne. Hva burde jeg gjøre? Jeg gruer meg til første gang. Han er veldig erfaren tror jeg.. virker sånn.



Anonymous poster hash: 7283d...5fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor sier du alt dere må gjøre?

Du er jo ikke nødt til det, og hvis du ikke vil og føler for det så burde du lytte på deg selv enn å lytte på han som sitter ved siden av. Er det noe du vil?

De gangene jeg ble presset til det, sa jeg klart ifra nei! Fordi jeg ikke var klar, men det var aldri med den rette. Da jeg fant den rette, tok det meg 3 mnd før jeg turte og vise meg foran han. Og jeg angrer ikke på at jeg ventet. Er en del som angrer. Fordi de ikke gjorde det den ene spesielle gangen.

Men du må tenke på hva DU har lyst.
Kanskje enklere med ei jente, fordi der var du ikke nødt til å gå så langt?



Anonymous poster hash: 4eb65...da8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bestemmer helt selv hva du vil og når du er klar. Jeg har nylig vært i din situasjon og grudde meg mye på forhånd fordi jeg følte meg så uerfaren i forhold til hva han kanskje var. Men jeg sa tidlig i fra til han om at jeg var jomfru og han var veldig snill og omtenksom. Det var han som måtte ta initiativet til sex, men da det skjedde synes jeg ikke det var skummelt lengre. Sikkert fordi jeg visste at han tok hensyn til meg. Jeg klarer ikke å slappe av 100% enda, men det blir bedre for hver gang.

Jeg tror aldri man vil være helt klar for nye ting. Så lenge du føler at han er den rette fyren å gjøre det med, så sier jeg bare hopp i det. Du vil føle deg så tøff etterpå!



Anonymous poster hash: 859b8...f26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...