Gå til innhold

Ekte Louboutin-sko?


Guybrush

Anbefalte innlegg

Purseforum er vel det mest annerkjente nettstedet naar det gjelder forfalskning av annerkjente merker.

Du valgte og akseptere deres regler naar du ble medlem av dette nettstedet.

De gir ikke ut opplyninger om hva som er forskjellen paa ekte og uekte varer. Dette godtok du.

Altsaa, ingenting og bli fornaermet for.



Anonymous poster hash: 838dd...336
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Purseforum er vel det mest annerkjente nettstedet naar det gjelder forfalskning av annerkjente merker.

Du valgte og akseptere deres regler naar du ble medlem av dette nettstedet.

De gir ikke ut opplyninger om hva som er forskjellen paa ekte og uekte varer. Dette godtok du.

Altsaa, ingenting og bli fornaermet for.

Anonymous poster hash: 838dd...336

"Dette godtok du" - så din holdning er at ingenting som er ulogisk og direkte uintelligent skal ikke settes spørsmål til og kritiseres? Takk og lov for at verden ikke fungerer slik - da hadde vi fremdeles sittet i steinalderen :D

Forsåvidt kan du kanskje lese deg opp på forumets regler her:

http://forum.purseblog.com/announcement.php?a=8

Rent juridisk er det ulovlig om forumets representanter bastant omtaler varer for å være falske uten å oppgi detaljert årsak. Hvis man skal begynne å nitpicke ;)

Og fornærmet? :fnise: - jeg må le litt. Hvorfor skulle jeg bli fornærmet over andre menneskers dumheter? Jeg lar meg enkelt og greit irritere og ser ingen grunn til å ikke sette spørsmål rundt irrasjonelle handlinger og uttalelser. Spesielt når de kommer fra konstruerte autoriteter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia med Purseforum er at selv om mange der er flinke til å skille fake fra ekte og har god peiling på hva de snakker om, så fører mangelen på begrunnelser til at man heller ikke kan ta alle synspunktene og 'svarene' man får der inne for god fisk. Det er alltid en fare for at det er fake når man kjøper brukte merkevarer, og når det verken er kvittering eller eske lyser varsellampene mine umiddelbart. Altså, du kjøper Louboutins til x antall tusen kroner, og så oppbevarer du dem ikke trygt og sikkert i den originale esken..?

For øvrig er det vanskelig å si noe om ekthet ut fra bilder uansett, og hvertfall ut fra de tre her. Det er klart at når du får skoene i hendene, kan se og kjenne på sømverket, sålen osv. er det lettere å avdekke kopier. Ut fra de bildene som er lagt ut her vil jeg imidlertid driste meg til å hevde at dette neppe er ekte vare. Jeg synes ikke sømmene ser helt fine ut, og dessuten ser det ut som om de er litt skjeve, samt at 'wedgen' foran ikke er helt pen.



Anonymous poster hash: 68253...96c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du valgte og bruke dem, helt frivillig. At du ikke vil godta dette forumets regler, er ditt problem,og ikke purseforum.

Saa hvis du ikke godtar det de sier, kjoep skoene da vel.

Din venn sier de er ekte......og du kan gjoere som du vil.



Anonymous poster hash: 838dd...336
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...