AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Hei jeg er en jente som er litt urolig. Jeg har ikke fått mensen denne måneden nå og er redd jeg kan være gravid . Jeg og min partner bruker da ikke kondom siden helsesøster sa det ikke var nødvendig . Jeg har tatt alle pillene på brettet mitt men ikke fått mensen som jeg vanligvis pleier å ha nå . Lurte på om det var noen der ute som har hatt noe samme erfaringer å kan komme med noe råd . går på p piller som heter qlairaAnonymous poster hash: 68514...668
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå