Gå til innhold

Gravid


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

jeg er en jente som er litt urolig.

Jeg har ikke fått mensen denne måneden nå og er redd jeg kan være gravid .

Jeg og min partner bruker da ikke kondom siden helsesøster sa det ikke var nødvendig .

Jeg har tatt alle pillene på brettet mitt men ikke fått mensen som jeg vanligvis pleier å ha nå .

Lurte på om det var noen der ute som har hatt noe samme erfaringer å kan komme med noe råd .

går på p piller som heter qlaira

Anonymous poster hash: 68514...668

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...