Anglofil Skrevet 28. november 2013 #21 Skrevet 28. november 2013 Prøver å holde det til lørdager, dvs et par ganger pr måned. Har ikke godt av for mye søtsaker. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #22 Skrevet 28. november 2013 Jeg spiser litt sjokolade hver dag. Det er lettere for meg å holde inntaket på et fornuftig nivå når jeg får litt hver dag. Hvis jeg skal kjempe imot sjokoladesuget i hverdagene, så ender det bare med fråtsing i helgen. Andre usunne ting spiser jeg sjeldent. Anonymous poster hash: 5429b...e45
skruf Skrevet 28. november 2013 #23 Skrevet 28. november 2013 To, tre ganger i måneden kanskje når det gjelder godteri.. blir ekstrem sjokolademonster i forbindelse med mens, og da må jeg jobbe hardt for å ikke gå bananas i godterihylla på butikken.. Utenom det så er jeg ikke noe særlig søtsugen. Ang bakst så kan det bli litt ei og anna helga hvis jeg og barna baker boller eller kanelsnurrer, men begrenser meg til en bolle eller en kanelsnurr. Kaker er som oftest i forbindelse med bursdager, og høytider som konfirmasjon, barnedåp, bryllup osv..
Gjest Daenerys Skrevet 28. november 2013 #24 Skrevet 28. november 2013 Spiser ikke kaker da, men godteri som i chips (eneste jeg tåler for tida) er ca en gang i uka, kanskje to
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå