Gå til innhold

Singel og utrolig ensom

Fremhevede innlegg

Skrevet

det virker som det er så mye smålige folk her på kg som ikke viser empati med andre dersom de ikke gjenkjenner seg selv , og kan relatere seg til andres problemer og tanker. "du har ikke rett til å føle det sånn eller slik og klage over noen ting, for jeg har det enda værre enn deg!"

så til alle som har posta en ensete sytetråd her inne- "ta dere sammen for det er garantert noen andre som har det værre enn deg. GARANTERT!!

Anonymous poster hash: b8de6...aa2
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fader for noen bitterfitter det er her inne. Skjerp dere alle sammen. Hvordan TS føler seg er selvsagt subjektivt! Det er ALLTID noen som har det verre. Det betyr ikke at alle andre skal gå rundt og være dritfornøyd med situasjonen sin hele tiden.

Uansett, TS: jeg er i litt samme situasjon som deg. Vært singel i halvannen mnd og vært på en date til nå. Det går veldig opp og ned og etter et langt (?) forhold er et veldig uvant og noen ganger trist å ikke være en del av tosomheten lenger... Men man må på en måte bare "øve" seg på å være alene. Jeg savner også den ubegrensa kosetilgangen jeg en gang hadde, men på en annen side er livet mye mer spennende nå. Jeg prøver å finne noe positivt og sette pris på de andre tingene livet har å tilby:-)

Ble litt rotete dette innlegget, men jeg håper det går bedre med deg!

P.S. Jula har ikke vært noe spesielt gøy som ny-singel. Kan være du også kjenner litt på den. Merkelig hvordan ensomhetsfølelsen kan snike seg inn mellom all familie og venner...

• Liker 2
Skrevet

Du burde lære deg å like å være alene før du finner deg en ny. Du virker som en av de som alltid har hatt kjæreste og bare hopper inn i et nytt forhold med en gang det blir slutt med forrige.. Dermed hopper du nok ofte inn i forhold som du absolutt ikke ville vært i om du hadde tenkt deg litt om.

Jeg selv har vært singel siden februar, og vil gjerne være det en stund til.

• Liker 1
Gjest Singelgut37
Skrevet

Jeg lengter sånn etter å ha en kjæreste :'( å ha en god og snill mann ved min side. Kunne ha noen å kose med, kysse. All den nærheten. Bare det å se noen i øynene og si hvor glad jeg er i han. Og det å få høre det. Ååh..

Ble singel i starten av september etter et langt forhold og har datet to menn i løpet av disse mnd. Foreløpig bare vært på en date med han ene og to med han andre. Men jeg vet ikke om det blir noe av med noen av de, selv om begge er flotte menn.

Jeg har virkelig ikke lyst til å være singel lenge. Håper så inderlig jeg får meg en kjæreste snart.

Å være singel er noe av det kjipeste jeg vet -.- flere som føler det samme?

Livet er ikke helt det samme uten en kjæreste!

Anonymous poster hash: 99367...4a1

Enig med deg , men ikke bli desperat da :)

Det kan svekke ens dømmekraft ;)

Skrevet

Bare å vise guts og tørre å kjenne på det å være alene.

De som hopper og/eller overlapper.., forhold til forhold, vil alltid ha en frykt for å bli singel inni seg.

I tillegg tar man ofte det første som byr seg, og man blir sammen med personen fordi man 'trenger noen', og ikke fordi man 'vil ha den personen"

Skrevet

Cry me a river.

Skrevet

Folk som ikke viser empati her inne, har nok vært i liknende situasjon selv og ikke turt å kjenne på følelsene.

Bruk tiden på å bli kjent med deg selv og føl deg trygg på deg selv. Det er ikke bare-bare å hoppe inn i et nytt forhold. De tok jo slutt av en grunn.

Har selv vært singel i seks år etter et vondt brudd og dårlig forhold, men vil ikke haste inn i et nytt. Har brukt tiden på å bygge meg selv opp, og bli kjent med meg selv. Føler at jeg ikke er ferdig med det, så jeg vil ikke haste inn i noe nytt før jeg er helt klar. Det skylder jeg meg selv og min fremtidige partner.

Skjønner at jula kan være tøff, har slitt litt selv nå også, men når du kommer tilbake i hverdagen igjen, letner det litt.

Anonymous poster hash: f2dd2...7f7
Skrevet

Jeg lengter sånn etter å ha en kjæreste :'( å ha en god og snill mann ved min side. Kunne ha noen å kose med, kysse. All den nærheten. Bare det å se noen i øynene og si hvor glad jeg er i han. Og det å få høre det. Ååh..

Ble singel i starten av september etter et langt forhold og har datet to menn i løpet av disse mnd. Foreløpig bare vært på en date med han ene og to med han andre. Men jeg vet ikke om det blir noe av med noen av de, selv om begge er flotte menn.

Jeg har virkelig ikke lyst til å være singel lenge. Håper så inderlig jeg får meg en kjæreste snart.

Takk for oppmuntringen, nå kan jeg føle meg enda mer "nede"

Neida :D ja jeg veit liker ikke å være singel!

Anonymous poster hash: 01df1...f62

Skrevet

Til påsken har jeg vært singel i 3 år uten å egentlig ønske det selv.

Kunne ha blitt sammen med flere jenter, men har dessverre blitt slik at jeg ikke orker drama og komplikasjoner fra første stund..

Livet er ikke det samme uten kjæreste, men man venner seg så smått til det. Selv om jeg fortsatt synes det er vanskelig, så er det kanskje den beste investeringen jeg har gjort i livet mitt. Jeg har blitt så utrolig flink til å nyte tiden alene at jeg nesten må anbefale det til andre... Til tross for at veien hit jeg er nå har vært fullstendig jævlig! :-P

Anonymous poster hash: 5681a...16b

• Liker 2
Skrevet

Til påsken har jeg vært singel i 3 år uten å egentlig ønske det selv.

Kunne ha blitt sammen med flere jenter, men har dessverre blitt slik at jeg ikke orker drama og komplikasjoner fra første stund..

Livet er ikke det samme uten kjæreste, men man venner seg så smått til det. Selv om jeg fortsatt synes det er vanskelig, så er det kanskje den beste investeringen jeg har gjort i livet mitt. Jeg har blitt så utrolig flink til å nyte tiden alene at jeg nesten må anbefale det til andre... Til tross for at veien hit jeg er nå har vært fullstendig jævlig! :-P

Anonymous poster hash: 5681a...16b

Enig med deg der. Kvinnfolk kan skape mye trøbbel. Men samtidig er de herlige da. ;)

Jeg har også måttet gå flere runder med meg selv, og har lært meg å like singellivet. Men i det siste har jeg begynt å titte smått på damer, og tar meg ofte i å tenke på dem. Kanskje det er et tegn på at jeg begynner å bli klar? Jeg vet ikke, men jeg trives med å være alene. Har vært singel i seks år, etter et vondt og tøft brudd. Brukte tre av de årene på å bygge meg opp igjen, så jeg føler jeg fremdeles har mye å ta igjen. :P

Anonymous poster hash: f2dd2...7f7

AnonymBruker
Skrevet

De som aldri har hatt kjæreste før er det mindre synd på. For de vet ikke åssen det er å Være i et forhold Og da vet de heller ikke hva de savner..

Ekstremt feil vurdert av deg! Mange av de som ikke har vært i et forhold har datet uten at det har blitt et forhold hvor man er offesielt sammen, og i disse dateperiodene kan det ofte være akkurat som i et forhold.

Anonymous poster hash: dd27a...96b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...