Gå til innhold

Singel og utrolig ensom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lengter sånn etter å ha en kjæreste :'( å ha en god og snill mann ved min side. Kunne ha noen å kose med, kysse. All den nærheten. Bare det å se noen i øynene og si hvor glad jeg er i han. Og det å få høre det. Ååh..

Ble singel i starten av september etter et langt forhold og har datet to menn i løpet av disse mnd. Foreløpig bare vært på en date med han ene og to med han andre. Men jeg vet ikke om det blir noe av med noen av de, selv om begge er flotte menn.

Jeg har virkelig ikke lyst til å være singel lenge. Håper så inderlig jeg får meg en kjæreste snart.

Å være singel er noe av det kjipeste jeg vet -.- flere som føler det samme?

Livet er ikke helt det samme uten en kjæreste!

Anonymous poster hash: 99367...4a1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes virkelig ikke synd på deg. Du har vært singel kun i to måneder, og så skal det være verdens undergang. Du driver til og med og dater. Utrolig patetisk at du klager. Det er mange som har vært single i årevis - ufrivillig.

Anonymous poster hash: ec80a...849
  • Liker 15
Skrevet

Jeg har aldri hatt kjæreste jeg, og det er ufrivillig. Så slutt å klage.

• Liker 10
Skrevet

Er vel ikke vant til å være alene da... Og det er tre mnd snart btw.

Skrevet

De som aldri har hatt kjæreste før er det mindre synd på. For de vet ikke åssen det er å Være i et forhold Og da vet de heller ikke hva de savner..

• Liker 3
Skrevet

Du bør lære deg å klare deg litt alene først som sist.

Det er sunt for deg, i motsetning til å hoppe fra forhold til forhold.

Anonymous poster hash: 22ea6...8c2
  • Liker 14
Skrevet

Bli voksen! Å trives i eget selskap er essensielt og du bør ikke legge den byrden på kjæresten din at han skal redde deg fra ensomhet. Etter tre måneder har du ikke lov til å klage. Kom tilbake om et par år og du skal få min sympati.

Anonymous poster hash: c5680...862

• Liker 8
Skrevet

Skjerp deg virkelig.

• Liker 4
Skrevet

Alle vil ha kos og intimitet. Tre måneder med tørketid er ikke akkurat et hav av ensomhet. Det finnes mennesker der ute som aldri har holdt hånden til noen på gata i offentligheten. Aldri kjent ømheten i en partner som blottstiller seg selv fullstendig for bare for deg. Kjent på rusen av kjærlighet og forelskelse. Aldri. De menneskene har jeg vondt av. Oppriktig medfølelse med. Deg? 3 mnd OG dates? Ta deg sammen.

• Liker 7
Skrevet

Noe av ensomheten kan nok rett og slett være savn etter eksen. Ikke sånn at du nødvendigvis vil ha han tilbake, men det er bare noe du har hatt og mistet, rett og slett. Prøv å ikke stress med å finne noen med en gang. Det beste utgangspunktet for å finne noen er, kanskje litt ironisk, når du klarer deg helt fint på egenhånd. Da tar du de beste avgjørelsene :). Prøv å gjøre ting som gjør deg mer selvstendig som person. Bygg opp livet ditt rundt deg, og ikke dating/gutter.

Lykke til, du klarer deg fint! :)

Skrevet

De som aldri har hatt kjæreste før er det mindre synd på. For de vet ikke åssen det er å Være i et forhold Og da vet de heller ikke hva de savner..

Tull. De aller fleste føler en lengsel mot å oppleve intimitet og nærhet, det er noe som ligger i genene, og ikke bare noe man ikke kan savne fordi man ikke har opplevd det ennå.

Anonymous poster hash: ad49b...86e

• Liker 5
Skrevet

Enig!

Anonymous poster hash: cdc3e...00a

Skrevet

Det er ikke synd på deg. Du har vært singel i to måneder, og kan ha godt av å leve alene. Det er ingenting. Du vil ha kjæreste for å ha kjæreste, ikke fordi at du liker mannen.

Anonymous poster hash: 1f2e8...252

• Liker 2
Skrevet

Tull. De aller fleste føler en lengsel mot å oppleve intimitet og nærhet, det er noe som ligger i genene, og ikke bare noe man ikke kan savne fordi man ikke har opplevd det ennå.

Anonymous poster hash: ad49b...86e

Enig med denne.

• Liker 1
Skrevet

Hva med oss som har vært i forhold men som av diverse grunner har vært singel i årevis? Det er ganske mange av oss også.

Enig med resten, ta deg sammen!

Anonymous poster hash: d8482...6d7
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Selv om hun ikke har vært singel lenge nok til å "føles synd" på, føler hun seg ensom. Jeg har det på samme måte, selv om jeg har vært aleine lengere. Så jeg forstår deg godt! Men som noen skriver, er det viktig å "lære" seg å trives i eget selskap. Alle har godt av å være alene en periode. Så prøv å fokuser på det i stede. Gjør ting du ikke kunne gjøre da du hadde kjæreste.

Edit: leif.

Endret av Gancider
Skrevet

Dum og bortskjemt. Perfekt kombinasjon. ;) Håper du går riktig lenge singel...

• Liker 2
Skrevet

What have i done to deserve this?

Skrevet

Jeg synes virkelig ikke synd på deg. Du har vært singel kun i to måneder, og så skal det være verdens undergang. Du driver til og med og dater. Utrolig patetisk at du klager. Det er mange som har vært single i årevis - ufrivillig.

om ts ønsker seg en kjæreste etter 2 måneder som single så er det vel greit det vel. det fins ingen grenser for hvor lenge man skal matte være single før det er legitimt å føle seg ensom og ønske seg en kjæreste vel?...folk er forskjellige...

Skrevet

Jeg har aldri hatt kjæreste jeg, og det er ufrivillig. Så slutt å klage.

så fordi DU aldri har hatt kjæreste så har ikke ts "rett til å klage"? er det DU som setter standaren for når det er greit at noen andre føler seg ensomme ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...