Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2004 #1 Skrevet 10. mai 2004 Før jeg skriver noe som helst, skal jeg innrømme en ting: Jeg er sinnssykt sjalu og mistenksom! Jeg har vært sammen med kjæresten min lenge, men jeg klarer fortsatt ikke å la være å sjekke.. Har ennå ikke funnet noe som gir meg grunn til å tvile på ham, men .. Man kan jo aldri vite!! Vel, her om dagen fant jeg ut passorden hans på den ene mailadressen hans.. :oops: Som vanlig fant jeg ikke noe uvanlig. Problemet er at da jeg prøvde å finne passordet på den andre mailen hans, hadde jeg nok prøvd for mange ganger fordi jeg fikk opp en beskjed om at den ble stengt..!! :o Upps! Hva skjer da? Kommer han ikke inn på den selv heller da?? Verken jeg eller han er spesielt datakyndige, så han kommer nok aldri til å skjønne at dette har noe med meg å gjøre.. Og jeg kommer uansett til å nekte til jorden går under.. Vel, jeg kan jo legge til at vi har snakket om sjalusien min og at jeg kontrollerer ting og han har alltid vært støttende og sagt at det ikke gjør ham noe.. Men spørsmålet var altså: Hva skjer når mailen hans ble stengt for en stund? Noen som vet?
Gjest TomKrus Skrevet 10. mai 2004 #2 Skrevet 10. mai 2004 Men spørsmålet var altså: Hva skjer når mailen hans ble stengt for en stund? Noen som vet? Ehh, er dette et samlivsspørsmål? Det finnes en egen gruppe for data og internett. Eller lurer du på hvordan du framover kan snoke videre i privatlivet hans uten tilgang til e-posten? ellers føler jeg at du bør gjøre noe med den dårlige selvtilliten din, for du virket litt over gjennomsnittlig sjalu
Gjest Madam Felle Skrevet 10. mai 2004 #4 Skrevet 10. mai 2004 Søk hjelp, for du behøver MASSE hjelp.
Bitte Skrevet 10. mai 2004 #5 Skrevet 10. mai 2004 Jeg håper så veldig at dette er et "tulle" innlegg... Hvis ikke er det utrolig trist.... :veldigsur: Vikelig skremmende hvor langt folk drar det,altså - hadde jeg funnet ut at min kjæreste gjennom lang tid,snoket i mine ting hadde jeg kasta han ut! Spiller ingen rolle om man har noe å skjule ,eller ikke...men når man er voksen,så skal ikke slike ting forekomme. Er i grunnen litt sjokkert,jeg.... Han kommer garantert til å skjønne at noen har forsækt å komme seg inn på hans mail - systemet gir han nok beskje om at mailen er låst pga at passordet er tastet inne feil 3 ganger. Jeg håper virkelig at han setter deg til veggs....
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2004 #6 Skrevet 10. mai 2004 Fortell han det, slik at han får ordnet seg et nytt. Dette er på linje med innbrudd. Skam deg. Hjelper lite at dere har snakket om det. Du har gått over en grense.
Sarabi Skrevet 10. mai 2004 #7 Skrevet 10. mai 2004 Når du hittil ikke har funnet ut NOE, bør du kanskje sette deg ned og tenke over om du har noe å være mistenksom over. Jeg kan stort sett alle passordene til kjæresten min, og han kan mine. Men det kunne ikke falle meg inn å sjekke mailene hans! Privat er det!! :-x
la_luz Skrevet 10. mai 2004 #9 Skrevet 10. mai 2004 Jeg som trodde jeg var litt formye sjalu..... Bra jeg fikk avkreftet det da :-) Når du gjør sånt, er du ikke redd at kjærsten din skal bli sint eller gjøre det slutt pga. at det du har gjort? Selvom jeg er sjalu hadde jeg aldri turt å gjøre det der.... Hadde ikke falt meg inn heller. Er det i det hele tatt lov å leses andres mail uten tillatelse. Kansje det hadde vært lurt å få hjelp med sjalusien så hadde du suttet å bekymre deg så mye. Siden du ikke har funnet noe, så er vel sjalusi problemet for det meste oppi hodet ditt?
jordbær Skrevet 10. mai 2004 #10 Skrevet 10. mai 2004 Er det i det hele tatt lov å leses andres mail uten tillatelse. Nei, det er like ulovlig som å åpne noen andre sin snegle-post!
Barbie Skrevet 10. mai 2004 #12 Skrevet 10. mai 2004 At du gidder.. :-? Kan du ikke bare spørre ham rett ut da, hvis du mistenker ham for noe? Dette kan være svært ødeleggende for forholdet ditt, bare så du vet det!
Hillary- Skrevet 10. mai 2004 #13 Skrevet 10. mai 2004 Hva synes han om du er så sjalu da? Har du noen grunn til det? Ring og bestill terapi. Det går jo ikke an å ha så det vondt. :evil:
Gjest MrsL Skrevet 10. mai 2004 #14 Skrevet 10. mai 2004 Det er vel ikke så enkelt å bare gå i terapi vel.............? Det er lett for oss her å sitte og si, men søren meg ikke enkelt for den som har det slik.... Men, jeg ville nok blitt fryktelig nysgjerrig om min sambo hadde hatt hemmelig passord. For da kan man begynne å tenke på hva han kanskje skjuler
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2004 #15 Skrevet 10. mai 2004 Ehh, er dette et samlivsspørsmål? Det finnes en egen gruppe for data og internett. Eller lurer du på hvordan du framover kan snoke videre i privatlivet hans uten tilgang til e-posten? ellers føler jeg at du bør gjøre noe med den dårlige selvtilliten din, for du virket litt over gjennomsnittlig sjalu Egentlig uenig, syns den burde ha blitt værende på samliv. Skal jeg liksom ha alle jobbrelaterte spørsmål under data og internett fordi jeg stort sett bruker word?
Bokalven Skrevet 10. mai 2004 #16 Skrevet 10. mai 2004 Men' date=' jeg ville nok blitt fryktelig nysgjerrig om min sambo hadde hatt hemmelig passord. For da kan man begynne å tenke på hva han kanskje skjuler[/quote'] Nå er det vel slik at passord på e-post helst skal være hemmelig... Jeg holder alle mine passord til diverse ting hemmelig, det betyr dog ikke at jeg har noe å skjule.
Gjest Hillary utlogget Skrevet 10. mai 2004 #17 Skrevet 10. mai 2004 Det er vel ikke så enkelt å bare gå i terapi vel.............? Det er lett for oss her å sitte og si, men søren meg ikke enkelt for den som har det slik.... Men, jeg ville nok blitt fryktelig nysgjerrig om min sambo hadde hatt hemmelig passord. For da kan man begynne å tenke på hva han kanskje skjuler Du store min! Tenk om mannen har et hemmelig passord...ja, hva kan ikke romme seg bak det...et helt liv med damer, vin og sang og elendighet...hva???? Hvorfor er dere i det forholdet? Det må jo være et helvete! Jeg hadde fanken ikke orket å være så sjalu!!!!!!!!!!! Tro at han elsker dere eller gå. Evetuelt gå i terapi. Makan. :veldigsur:
Gjest MrsL Skrevet 10. mai 2004 #18 Skrevet 10. mai 2004 Jeg sa ingenting om sjalusi, vel??? jeg sa jeg hadde blitt nysgjerrig. Jeg er en veldig nysgjerrig person, men de som kjenner meg skriver nok under på at jeg ikke er sjalu. Men det finnes andre som er det, og det er kjempevondt å ha det slik. Det er ikke sikkert at det å gå i terapi er løsningen på alt heller?? Og, bare så det er sagt så har vi e-posten vår åpen (altså ingen passord) og det er ingen av oss som er inne på hverandres mail.
M-ling Skrevet 10. mai 2004 #19 Skrevet 10. mai 2004 Jeg blir stadig overrasket over hva folk får seg til å gjøre. Og, at de ikke forstår at de må ha hjelp selv ... Vel - du trenger hjelp. Masse hjelp.
Tusseline Skrevet 10. mai 2004 #20 Skrevet 10. mai 2004 :o Makan! Dette burde du virkelig skamme deg over! Man gjør bare ikke slikt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå