Gå til innhold

hvem vinner?  

1. 1. hvem vinner?

• Jeg tror og håper på Kjartan
      24
    • Jeg tror og håper på Margaret
      23
    • Jeg tror Margaret, men håper på Kjartan
      7
    • Jeg tror Kjartan, men håper på Margaret.
      27

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gabske så sikker på at Kjartan vinner, men for meg spiller det ingen rolle hvem av dem som går av med seieren. Ingen av dem har vært mine favoritter, så finalen blir ikke fullt så spennende og underholdende som i fjor gitt...

Gjest Seleena
Skrevet
Jeg tror Kjartan, men håper på Margaret.

Me too

Skrevet

Jeg tror Kjartan, men håper på Margaret! Når alle fjortisjentene tar frem mobilen for å stemme, tror jeg det blir det som gjør at han vinner, dessverre....! :wink:

Gjest Catwoman
Skrevet

Spent på hvordan den nye idol låta er jeg, "standing tall", :-) Den er visst laget i to versjoner, fordi de er to så veldig forskjellige personer

Skrevet

håper inderlig på margaret.. har fått sansen for henne i det siste, og hun var utrolig god sist gang.. da fikk jeg gåsehud.. hun er også en rolig, behersket jente med beina på jorda.. så på ekstra-idol programmet i sted, og det slo meg flere ganger at jeg får vondt i ørene av å høre på kjartan.. det er ikke behagelig i det hele tatt, han har en slik nasal stemme som jeg ikke liker.. liker ikke personen kjartan heller, og nå tror jeg han er ganske sikker på å vinne, det er iallefall slik jeg har oppafatta han hele veien - bråkjekk.. men han er flink på scenen, det skal han ha.. heia margaret :)

Skrevet

Jeg både håper og tror at Margaret vinner for hun er

definitivt i en klasse for seg selv!

Skrevet
så på ekstra-idol programmet i sted' date=' og det slo meg flere ganger at jeg får vondt i ørene av å høre på kjartan.. det er ikke behagelig i det hele tatt, han har en slik nasal stemme som jeg ikke liker.. liker ikke personen kjartan heller, og nå tror jeg han er ganske sikker på å vinne, det er iallefall slik jeg har oppafatta han hele veien - bråkjekk.. men han er flink på scenen, det skal han ha.. heia margaret :)[/quote']

Takk, endelig en som mener det samme om Kjartan. Fikk inntrykk av at alle likte han jeg, at det bare var i hodet mitt stemmen hans var nasal!!!

Heiaaaaa Margaret

Skrevet

Kjartan, en kjempegutt med en kjempestemme. :heiajente:

Skrevet

Margaret har en fantastisk stemme når hun får den fram synes jeg :-)

så heia Margaret ja! her skal det stemmes!! :wink:

Skrevet

:hoppe: margaret, margaret, margaret :hoppe:

hun er så søt og hun fortjener å vinne!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...