Cathrine88 Skrevet 27. november 2013 #21 Del Skrevet 27. november 2013 by the way, er ikke en dildo en "avkappet" del? Anonymous poster hash: 82a2d...e57 Bare hvis dildoen ser ut som en ekte penis - og da er den akkurat like frastøtende som denne greia. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #22 Del Skrevet 27. november 2013 Go for it! Hadde jeg vært mann hadde jeg definitivt måttet teste ut denne. Men gjem den godt dersom du får damebesøk, og kast den dersom du får deg kjæreste! Anonymous poster hash: 95870...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ghej75 Skrevet 27. november 2013 #23 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg hadde sagt det samme om en kvinne som hadde kjøpt en slik. En dildo\en liten vagina, no problem, men det der ser bare sært ut. Anonymous poster hash: 7242e...852 Nå vet ikke jeg hvem av de anonyme brukerne du er eller om du henviser til noe du skrev tidligere, men min kommentar var mer myntet på de som står klare for angrep så fort én person mener dette er ugreit. De fleste kvinnene her sier jo at de synes at både kvinner og menn kan få kjøpe så mye sexleketøy de vil uten at de dømmer dem. Er så lei av den myten "Alle kvinner mener at menn som kjøper leketøy er patetiske og at kvinner som kjøper leketøy er frigjorte". Nei, det er ikke sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #24 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg blir småkvalm av sexleketøy som ser ut som avkappede kroppsdeler, men hver sin lyst. Som f.eks. en dildo? Anonymous poster hash: 9bb98...c29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #25 Del Skrevet 27. november 2013 Som f.eks. en dildo? Anonymous poster hash: 9bb98...c29 Ja, hun sa jo det. omg, les før du spør Anonymous poster hash: f571e...038 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #26 Del Skrevet 27. november 2013 Her kan dere se en video av den i bruk, http://xhamster.com/movies/562040/fucking_my_fuck_me_silly_mega_masturbator_fake_pussy.html Anonymous poster hash: 89caa...4f8 Herregud, ved 0:22 så holder den jo på å eksplodere Anonymous poster hash: abeb3...de0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 27. november 2013 #27 Del Skrevet 27. november 2013 Som f.eks. en dildo? Anonymous poster hash: 9bb98...c29 Som AB skriver, så har jeg allerede svart på det. Dukker er utrolig creepy, dukker som ser ut som virkelige mennesker er enda verre, og avkappede deler av dukker som ser ut som mennesker er kanskje ikke verst - den prisen går sannsynligvis til ekte avkappede kroppsdeler - men i hvert fall kvalmende skumle og ekle. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 27. november 2013 #28 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg synes det er makabert. Ser ut som en kvinnfolk du har brukt motorsaga på. Vedder på at de fleste synes det er mer makabert med helstørrelse, naturtro og pulbare dukker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 27. november 2013 #29 Del Skrevet 27. november 2013 Hadde ikke reagert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 27. november 2013 #30 Del Skrevet 27. november 2013 Hadde tenkt "good for you, kos deg!", men vet ikke om jeg hadde likt å ha den i mitt hjem Hvor skal man legge den, liksom? En dildo er det jo bare å gjemme i en eller annen krik eller krok i skapet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #31 Del Skrevet 27. november 2013 Bare hvis dildoen ser ut som en ekte penis - og da er den akkurat like frastøtende som denne greia. Frastøtende faktisk. Ja ja, glad ikke jeg er som deg. Anonymous poster hash: aba57...dd6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #32 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg synes det er en forskjell på å ha en kunstig vagina som sexleketøy og en dildo/vibrator. Når menn er kåte vil de putte penisen sin i noe, eller ha noe stramt rundt penisen sin som drar forhuden opp og ned. Dette oppnår man jo helt fint med en hånd. Når kvinner blir kåte, vil de ofte ha noe i vagina. Det klarer jeg bare ikke å få til med en finger e.l, det funker bare ikke. Går jo an å bruke en finger til å stimulere klitoris, men det er ikke det samme som å ha den vaginale stimulasjonen jeg vil ha når jeg er kåt. Det mangler liksom noe og føles tomt. Derfor synes jeg det gir mer mening og er mer normalt at kvinner har vibratorer/dildoer enn at menn har kunstige vaginaer - deres hender vil liksom gi dem det de trenger mens være hender ikke vil det, iallfall ikke for meg og flere jeg kjenner. Anonymous poster hash: 1146c...939 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 27. november 2013 #33 Del Skrevet 27. november 2013 Frastøtende faktisk. Ja ja, glad ikke jeg er som deg. Anonymous poster hash: aba57...dd6 Det går helt fint med meg. Tro det eller ei, men man kan klare seg relativt bra i dagens samfunn uten å like å leke med naturtro dildoer. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brunsaus123 Skrevet 27. november 2013 #34 Del Skrevet 27. november 2013 Nå vet ikke jeg hvem av de anonyme brukerne du er eller om du henviser til noe du skrev tidligere, men min kommentar var mer myntet på de som står klare for angrep så fort én person mener dette er ugreit. De fleste kvinnene her sier jo at de synes at både kvinner og menn kan få kjøpe så mye sexleketøy de vil uten at de dømmer dem. Er så lei av den myten "Alle kvinner mener at menn som kjøper leketøy er patetiske og at kvinner som kjøper leketøy er frigjorte". Nei, det er ikke sånn. Du var jo like rask selv på avtrekkeren til å avkrefte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ghej75 Skrevet 27. november 2013 #35 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Du var jo like rask selv på avtrekkeren til å avkrefte det Ja..? Jeg vet ikke helt om du leste det jeg skrev i hermetegn litt raskt? Endret 28. november 2013 av ghej75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 27. november 2013 #36 Del Skrevet 27. november 2013 Herregud, ved 0:22 så holder den jo på å eksplodere Anonymous poster hash: abeb3...de0 Hahaha, den bobla som kommer ut! --- Jeg synes det er litt ekkelt, jeg. Sexleketøy er helt ok, men når det begynner å bli så avansert og kostbart synes jeg at det er litt "desperat" liksom. Bruker for øvrig ikke leketøy selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 27. november 2013 #37 Del Skrevet 27. november 2013 Hvis jeg var mann hadde jeg prøvd alt det der:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 27. november 2013 #38 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg synes det er en forskjell på å ha en kunstig vagina som sexleketøy og en dildo/vibrator. Når menn er kåte vil de putte penisen sin i noe, eller ha noe stramt rundt penisen sin som drar forhuden opp og ned. Dette oppnår man jo helt fint med en hånd. Når kvinner blir kåte, vil de ofte ha noe i vagina. Det klarer jeg bare ikke å få til med en finger e.l, det funker bare ikke. Går jo an å bruke en finger til å stimulere klitoris, men det er ikke det samme som å ha den vaginale stimulasjonen jeg vil ha når jeg er kåt. Det mangler liksom noe og føles tomt. Derfor synes jeg det gir mer mening og er mer normalt at kvinner har vibratorer/dildoer enn at menn har kunstige vaginaer - deres hender vil liksom gi dem det de trenger mens være hender ikke vil det, iallfall ikke for meg og flere jeg kjenner. Anonymous poster hash: 1146c...939 En heads up. Runking med egen hånd er en dårlig erstatning. Det har noe med at hånd koordinasjonen kommer i veien for å kunne overgi seg til nytelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 27. november 2013 #39 Del Skrevet 27. november 2013 Vedder på at de fleste synes det er mer makabert med helstørrelse, naturtro og pulbare dukker. Jeg står først i køen når de får fullstørelse sex androider. Spesielt når de får funksjon for å sette i oppvasken og gulvvask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #40 Del Skrevet 27. november 2013 Her kan dere se en video av den i bruk, http://xhamster.com/movies/562040/fucking_my_fuck_me_silly_mega_masturbator_fake_pussy.html Anonymous poster hash: 89caa...4f8 Fin lampe. Anonymous poster hash: 4fb00...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå