Gå til innhold

Norske menn er uintressante


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest lurven
Hei :-)

*De tror de er guds gave til damene*

*De sitter og ser for mye fotball og drikker øl*

*orker ikke å gjøre noe i huset*

*venter fortsatt på idalkvinnen i deres liv,som kan likne på deres mamma som gjør alt for dem.

*Er utro og vil ha en dydig kvinne selv*

Derfor valgte jeg en utenlandsk mann og har det kjempe fint. :-)

hilsen

men utenlandske menn har liten tiss

så det så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

men utenlandske menn har liten tiss

så det så

Gjelder dette straks man kommer over grensen ved Svinesund? 8)

Jennifer

PS. Virker litt som det er noen som ikke har fått med seg at denne ligger på skråblikk og generaliseringer ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fotball:turn-off!

Hr. Brunstein, slik du fremstiller deg overfor her er jeg jammen glad jeg ikke kjenner deg! Du høres jo akkurat ut som slike menn vi ikke vil ha! Fotball (sport) og øl er store turn-offs og er lav-"kultur" for de primitive med dårlig oppdragelse hjemmefra....!

Dessuten er det ikke bare de utenlandske mennene som har liten tiss: det gjelder de norske også! For alt jeg vet har verdens menn krympet tissene sine i gen-prosessen. :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Hr. Brunstein, slik du fremstiller deg overfor her er jeg jammen glad jeg ikke kjenner deg! Du høres jo akkurat ut som slike menn vi ikke vil ha! Fotball (sport) og øl er store turn-offs og er lav-"kultur" for de primitive med dårlig oppdragelse hjemmefra....!

:hoho:

Så for meg en "høykulturell" kvinne som skrev dette innlegget, ja :wink:

Dessuten er det ikke bare de utenlandske mennene som har liten tiss: det gjelder de norske også! For alt jeg vet har verdens menn krympet tissene sine i gen-prosessen. :veldigsur:

Jepp, stor pikk har alltid og vil alltid være høykultur!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

men utenlandske menn har liten tiss

så det så

Hei ,Jeg tror norn er misforståt noe. utenlanske men har støre pikk en de fleste norske gutt det vet også dere norske gutter. Og ikke alle norske gutter har små tiss. :tunge1:

8) sia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

men utenlandske menn har liten tiss

så det så

Hei ,Jeg tror norn er misforståt noe. utenlanske men har støre pikk en de fleste norske gutt det vet også dere norske gutter. Og ikke alle norske gutter har små tiss. :tunge1:

8) sia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amerikanske menn..mm..

Visste dere ikke at det er amerikanerne so mhar de største tissene og er de beste elskerne?

Hilsen fornøyd norsk kvinne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Visste dere ikke at det er amerikanerne so mhar de største tissene og er de beste elskerne?

Hilsen fornøyd norsk kvinne :P

Trodde de bare var de feiteste, jeg. Men der kan du sannelig se! Man lærer så lenge man lever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mm..dingdingdong..talala

Mmm..verden består i så mange delige menn. De fleste av dem befinner seg i New York. Mmmmm...!

I Norge er det kanskje et par ok..men ikke flere. Likner på forvokste konfirmanter i Norge. Ikke bra..

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja det er de

Ja norske menn er uninteressante og grunnen til det er at de er elendige i sengen.

De er raske, fort ferdig (eller altfor treege), ser bare seg selv og har små pikker.

Da foretrekker jeg shopping og champagne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Ja norske menn er uninteressante og grunnen til det er at de er elendige i sengen.

De er raske, fort ferdig (eller altfor treege), ser bare seg selv og har små pikker.

Da foretrekker jeg shopping og champagne!

da er ikke jeg norsk :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...