AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Jeg er en gutt på 25 som aldri har hatt ONS, kun langvarige forhold. Når jeg har sex med kjærester tenker jeg ofte at jeg må "oppføre" meg litt, hvertfall i starten. Men hvordan er det med dere som f.eks. møter en person (dette gjelder både gutter og jenter) i syden eller et annet sted langt fra hjemme som dere VET dere aldri vil se igjen? Er dere ekstra dirty da fordi dere ikke trenger å være flaue etterpå? Hva annerledes gjør dere da? Jeg vil se for meg at man har mindre hemninger når begge er fulle og aldri vil sees igjen, selv om det sikkert noen ganger kan være litt kleint også Anonymous poster hash: 5ba23...8eb
Bondenisse Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Jeg er ikke sånn. første gangen, uavhengig av om jeg aldri skal se han igjen eller planlegger å gifte meg med han så er jeg usikker og nervøs. Blir mer dirty og kreativ når jeg begynner å bli trygg på personen og vet han vil like det jeg gjør
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Nå har jeg aldri hatt en ordentlig ons, men generelt blir jeg mer dirty jo tryggere jeg blir på partneren. Anonymous poster hash: 12326...ae4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Onser og pulevenner er mer "løst" i utgangspunktet, så er nok litt drøyere med dem. Liker det "mykere" med kjæreste. Anonymous poster hash: 8dd93...fde 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Liker øm og myk sex med kjæresten, kanskje litt hardere doggy av og til. På ONS har jeg gjort deepthroating, anal, gjenstander i skjeden og sånn, for hvis jeg dummer meg ut og for eksempel spyr mens vi gjør deepthroat, så trenger jeg ikke se dem igjen senere! Samboeren må man jo møte hver dag, så med han er det mer forsiktig. Anonymous poster hash: 037ba...dc1 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #6 Skrevet 28. november 2013 På ONS har jeg gjort deepthroating, anal, gjenstander i skjeden og sånn, for hvis jeg dummer meg ut og for eksempel spyr mens vi gjør deepthroat, så trenger jeg ikke se dem igjen senere! Such a good girl Har møtt "slike som deg" et par ganger, og har aldri hatt så bra sex som da Anonymous poster hash: 5ba23...8eb
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #7 Skrevet 28. november 2013 Jeg har den drøyeste sexen med folk jeg kjenner. For å deepthroate, ta den i rumpa, leke kveleleker osv må jeg ha litt tillit til fyren, siden dette er ting som kan medføre skader hvis han ikke har kontroll. Anonymous poster hash: 5fb84...fa1
Gjest Awzm me Skrevet 28. november 2013 #8 Skrevet 28. november 2013 Mnja, det spørs. Om det er slik at man nesten holder på å bli edru igjen så er det egentlig kleint, og så kan man jo også være så full at man ikke klarer å gjøre en særlig bra innsats. Vet ikke, sex med kjæreste er bedre, da er man mer trygg på hverandre, og kan være seg selv og vise at man nyter det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå