*appifany* Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Jeg skal arrangere en quizkveld på jobben, men jeg har lyst å gjøre noe litt annerleders. Er det noen som har noen tips til meg? Et eksempel; Jeg tenkte på at den ene delen skal være en konvolutt som lagene må åpne midt i quizen, og da skal det være en "gjøre oppgave" miming eller synge en sang o.l for å gjøre det litt forskjellig fra andre quizkvelder. Og hva tror dere er en bra premie til et lag når jeg har ca 500kr å bruke? Pleh! (som Joey i Friends ville ha sagt)
ekkoet Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Bryte det opp. Lag noen oppgaver med hjernenøtter Lag en musikkoppgave, lytteoppgave med korte utsnitt av 10 sanger Lag noen mer vanlige kunnskapsoppgaver Putt inn en praktisk lagoppgave midt i, enten en stafett, Kjør denne: http://www.youtube.com/watch?v=I7ydgchGB4w En konfekteske med gode ønsker eller en vin til hver person på laget. Gode ønsker til 60kr/stk på rema. Du sier ikke noe om antall lag og antall ansatte. En ting jeg ville passet på var at ingen måtte sitte og vente på de andre, at alle ahr noe å gjøre på hele tiden. Feks er det kjedelig for de 4 andre lagene om det alle på det 5. laget skal mime og man må vente på at 4 lag skal gjøre dette før det er ens egen tur.
*appifany* Skrevet 28. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2013 Bryte det opp. Lag noen oppgaver med hjernenøtter Lag en musikkoppgave, lytteoppgave med korte utsnitt av 10 sanger Lag noen mer vanlige kunnskapsoppgaver Putt inn en praktisk lagoppgave midt i, enten en stafett, Kjør denne: http://www.youtube.com/watch?v=I7ydgchGB4w En konfekteske med gode ønsker eller en vin til hver person på laget. Gode ønsker til 60kr/stk på rema. Du sier ikke noe om antall lag og antall ansatte. En ting jeg ville passet på var at ingen måtte sitte og vente på de andre, at alle ahr noe å gjøre på hele tiden. Feks er det kjedelig for de 4 andre lagene om det alle på det 5. laget skal mime og man må vente på at 4 lag skal gjøre dette før det er ens egen tur. Tusen takk for utfyllende svar! Jeg tenkte og å ha noen julespørsmål, kanskje tippe julesanger? Kjempebra ide! Det er ikke helt avgjort hvor mange vi blir, men kanskje mellom 15 og 20 stk, og da tenker jeg 4 eller 5 lag ca. Jeg kan jo ta en opp fra et lag som må mime, og så må alle lagene gjette? Uansett; det skal bli den beste og mest unormale quizkvelden ever!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå