Gå til innhold

OnePiece/kosedress til menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han fjerne kompisen til Giovanni Henriksen i Lilyhammer har kosedress. Hør med han! :fnise:



Anonymous poster hash: 4e681...60a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

onepiece.no?

Haha, jeg har faktisk en, i snow leopard print.. Grusomt stygg men går rundt i den når jeg er alene hjemme og slapper av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke kjøp noen type for onepiece, grusomt! Ikke en gang den vakreste i verden ville kledd en sånn. Min mening, ser ikke stygt på noen som bruker det altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

One piece er dritkult!!

Ikke etter at man har gått ut av ungdomskolen.

Endret av Heisenberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Ikke etter at man har gått ut av ungdomskolen.

For noken så

Eller du kan vel prate for alle voksne i heile verden du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noken så

Eller du kan vel prate for alle voksne i heile verden du

Du er så nærme en ungdomskoleelev i alder og modenhet at du er unnskyldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke kjøp noen type for onepiece, grusomt! Ikke en gang den vakreste i verden ville kledd en sånn. Min mening, ser ikke stygt på noen som bruker det altså :)

Går jo bra sålenge man bare bruker den hjemme.

Anonymous poster hash: acc58...417

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går jo bra sålenge man bare bruker den hjemme.

Anonymous poster hash: acc58...417

Ja, men er det ikke bedre å pakke seg inn i dyna da? istedenfor å bruke flere 1000 på en sånn?

Jeg har en sånn selv, som jeg kjøpte når det var det store og nye, kunne spart meg for de pengene, den ligger og støver langt inne på loften, og den vil aldri se lyset igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle âme

Du er så nærme en ungdomskoleelev i alder og modenhet at du er unnskyldt.

Kordan det? At eg er 14 år betyr at eg syns one piece er kult? Er det sånn at alle som er 15 år og under meiner det og det og når dei blir 16 så meiner dei noke heilt anna?? Er det det du meiner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kordan det? At eg er 14 år betyr at eg syns one piece er kult? Er det sånn at alle som er 15 år og under meiner det og det og når dei blir 16 så meiner dei noke heilt anna?? Er det det du meiner?

Ja det er akkurat det jeg mener! Her jeg bor tennes det store bål i juni slik at de som går ut av ungdomskolen kan brenne Onepiecenes sine i et slags overgangsrituale. Så kan de stolt gå videre med vissheten om at de har vokst ut av sparkebuksene for godt. Er det ikke sånn andre steder i landet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men er det ikke bedre å pakke seg inn i dyna da? istedenfor å bruke flere 1000 på en sånn?

Jeg har en sånn selv, som jeg kjøpte når det var det store og nye, kunne spart meg for de pengene, den ligger og støver langt inne på loften, og den vil aldri se lyset igjen.

Kan jo ikke gå rundt i dyna hele dagen :fnise:

Anonymous poster hash: acc58...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor ikke? :danse:

Jeg har en dobbeldyne :P blir veeldig tungt å dra med seg dyna overalt da :fnise:

Anonymous poster hash: acc58...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en dobbeldyne :P blir veeldig tungt å dra med seg dyna overalt da :fnise:

Anonymous poster hash: acc58...417

Så kjøp en enkeltdyne, fortsatt billigere enn onepiece :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Ja det er akkurat det jeg mener! Her jeg bor tennes det store bål i juni slik at de som går ut av ungdomskolen kan brenne Onepiecenes sine i et slags overgangsrituale. Så kan de stolt gå videre med vissheten om at de har vokst ut av sparkebuksene for godt. Er det ikke sånn andre steder i landet?

Absolutt ikkje, her går man med dem innenfor husets fire vegger og i gaten. Småttiser, ungdommer og voksne. Ikkje alle da men ein del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...