Gå til innhold

Han kommer aldri...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når han nesten når punktet hvor han kommer,- så stopper han , puster på en helt rar måte eller roer intensiteten.. Resultatet er at han kan holde på i det uendelige. .. Og jeg blir både lei og sår om jeg lar han holde på..

I det siste har jeg egentlig bare stoppet noen minutter etter at jeg har kommet.. Jeg orker bare ikke den monetome jokkinga... Han kan komme hvis han vil- men, han sier at han liker å holde på lenge .. Og han blir litt fornærmede når han ligger med stiv kuk.. Men da har han stoppet opp flere ganger for å ikke komme... Så jeg føler ikke at jeg burde tilfredsstille han mer... Men... Det skaper en demper ... For oss begge...

Anonymous poster hash: 3f8df...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forklar at du blir sår av å holde på lenge?



Anonymous poster hash: 49218...3fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke noe mål å holde på så lenge som mulig? Hovedsaken må jo være å holde på så lenge begge synes det er fint. Når du har fått nok bør han enten sørge for å komme, eller så får du gi han en hjelpende hånd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49218...3fe

.

Har prøvd... Men han blir faktisk litt snurt da...

Anonymous poster hash: 3f8df...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke noe mål å holde på så lenge som mulig? Hovedsaken må jo være å holde på så lenge begge synes det er fint. Når du har fått nok bør han enten sørge for å komme, eller så får du gi han en hjelpende hånd...

Kan forsøkte ;)

Anonymous poster hash: 3f8df...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke noe mål å holde på så lenge som mulig? Hovedsaken må jo være å holde på så lenge begge synes det er fint. Når du har fått nok bør han enten sørge for å komme, eller så får du gi han en hjelpende hånd...

Det er noe som kalles å bygge opp orgasmen. Ved å holde på til man nesten kommer, slutte til det roer seg ned og gjenta prosessen en del ganger - så vil orgasmen bli betraktelig sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...