AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Spør rett og slett fordi jeg merker at jeg tåler ekstremt mye mer enn jeg pleide. Er 23 år og tiden da jeg var 17 og alkohol gikk rett til hodet virker nå langt borte. Jeg er 175 cm forresten, har din "størrelse" noe å si? Har aldri som mål å bli full eller drita, "brisen" holder langt for meg. Men skal mer til før jeg når dit enn det pleide. Hvor mye alkohol skal til for at du blir brisen? Og hvor mye skal til før du er "full"? I mengde vin, gin, vodka, hva det skal være. Er kun nysgjerrig. Anonymous poster hash: 97c78...737
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Må en del til for at jeg skal bli full. Men størrelse har alt å si. Veier du mer nå enn da du var 17? Jo tyngre du er, jo mer tåler du. Anonymous poster hash: d77fe...2a4
Butter Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 Det er jo mange faktorer som spiller inn (i tillegg til størrelse). Hva man har spist i løpet av dagen, hvor fort du drikker, hva du drikker m.m. Jeg har det som deg ts, tåler mye mer nå enn da jeg var yngre/ begynte å drikke. drikker gjerne en flaske vin på vors+ kanskje noe bayleis om det serveres + noen drinker ute. da er jeg brisen
Kjempeliten Skrevet 27. november 2013 #6 Skrevet 27. november 2013 Det varierer veldig. Kan drikke en 6-pack øl en dag og bli full, mens en anna dag kan jeg drikke det samme og bare bli litt brisen. Tror det kommer an på ting, om man er sliten, har spist eller ikke, hvor fort man drikker og sånne ting. Rødvin er det jeg blir mest full på da. Men jeg holder meg til øl, er sjelden jeg blir dårlig av det. Shotter jeg så blir jeg dritings og dårlig, så det holder jeg meg unna.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå