Luna11 Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Hei! Har gått på p-piller(yasminelle) i litt over to måneder nå, og opplevde for tre uker siden moderate blødninger mens jeg gikk på pillene. Jeg tenkte fullføre brettet, for så å ta en pause og la mensen gå sin gang, men nå har jeg altså pillepause, og da forsvant jaggu blødningene også. Skal jeg vente en uke nå, eller skal jeg begynne rett på pillene igjen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå