Gå til innhold

Hva er det kjedeligste med KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At nesten alle KGere har normal døgnrytme, så det er for lite aktivitet på natten!



Anonymous poster hash: 973b1...322
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste er hyggelige og hjelpsomme men er altfor mange som er frekke når man spør om noe..

Også er det kjedelig at veldig mange tråder stenges. Greit at det er regler på forumet, men er så irriterende når man er midt i en spennende diskusjon :)



Anonymous poster hash: 74b33...13c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skriver en hel bibel til svar, gidder knapt å lese halvparten før jeg hopper til neste svar.



Anonymous poster hash: 52e93...335
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det meste. Derfor gidder jeg sjelden å skrive noe.



Anonymous poster hash: b559a...d10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overskrifter som : "Hva skal jeg gjøre..!?" Så er det den samme regla om at noen ikke vet om den andre parten er interessert.
-HVORDAN I ALLE DAGER SKAL VI VITE DET? :fnise:

Eller: "Er jeg gravid????!!!!???"
-Gad dayum!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At noen hele tiden, uten unntak, bare MÅ komme med usaklige og frekke kommentarer i samtlige tråder, å helst prøve å ødelegge for andre. Har spesielt merket meg et par brukere som gjør dette, stikker nesen sin inn bare for å komme med teite kommentarer og oppgulp.

Hvis det er en tråd som ikke interesserer, så er det vel bedre å ikke lese den isteden for.



Anonymous poster hash: 52e93...335
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg av typen:

"Idag spiste jeg laks og brokkoli til middag! Hvorfor går jeg ikke ned i vekt? Er jeg feit? Har jeg spist for mye? Hvorfor får jeg meg ikke kjæreste? Er det fordi jeg er feit?????"

Endret av skyflakes
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TheRighteous

Folk som lager innlegg med spørsmål ingen kan vite svar på, i steden for å spørre/snakke med personen det gjelder!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som i stede for å svare hovedpoenget i en tråd eller et innlegg henger seg opp i noe annet som en skrivefeil eller noe annet irrelevant.

Og at ingen tråder kommer unna moralens voktere, for eksempel om en tråd om "villeste sexopplevelser" så er det noen som henger seg opp i om noen svarer noe de selv syns er umoralsk..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger føles det som det heller skulle hett fjortiss-guiden.

Nå mener ikke jeg at det er dumt å ha en fjortiss-guide siden jeg forstår at det er masse som er usikkert og nytt med "kropp og følelser og sex og sånn". Men for mange av oss som er over den tiden så var det ikke det som var målet da vi tenkte at det skulle vært interessant å ha en profil på "Kvinne"guiden.

Jeg bidrar gjerne i sånne spørsmål når jeg er i humør til det, men det var som sagt ikke grunnen til at jeg begynte her. Jeg syns de andre temaene, de som i utgangspunktet er interessante for meg personlig, har lett for å drukne i dem. "Seksualitet og samliv" er IKKE det samme ved 16 og over 25.

Skulle ønske det var et eget underforum for tenåringsspørsmål, med en moderering som var streng nok til å sørge for at det holdt seg der. Det hadde gjort det mye enklere å finne relevante tråder for resten av oss, samtidig som vi kunne klikke oss inn og bidra til våre yngre når vi følte for det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de interessante hemmelighetene og ryktene blir slettet. Leste f.eks. noe spennende i natt som jeg hadde gått glipp av om jeg hadde sovet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...