AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Jeg har gått ned to kilo de siste par ukene, noe som er drastisk for en liten person som meg. Har bare spist ett, av og til to, måltider i løpet av dagen, og det er små måltider. For eksempel tre brødskiver eller i dag hvor jeg spiste en liten skål med pasta. Har rett og slett mistet matlysten! Ikke drikker jeg vann eller annet heller, i dag har jeg drukket ett glass med melk. Har ingen energi, har ikke ork til å lage mat, og heller ikke penger til å kjøpe ferdigmat. Har konstant hodepine og det hender jeg ligger i senga hele dagen. Synes nesten det er rart at jeg fortsatt lever... Anonymous poster hash: d7306...4a9
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Sliter du med noe psykisk? Dette kan i så fall påvirke matlyst, energi osv. Snakker av erfaring. Anonymous poster hash: 6d56d...c5a
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Man dør ikke av å spise et måltid for dag, så det er ikke det spor rart at du er i live ennå. Det som ikke er rart, er at du ikke føler deg helt i form. Det er helt normalt å ha nedsatt matlyst i perioder, og da bør du bare prøve å finne noe du har lyst på. Det er ikke så farlig akkurat hva du spiser, bare du får i deg noe. Om det så er potetgull og sjokolade, så er det mye bedre enn å ikke spise! Anonymous poster hash: 255be...001
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Det er så mange like tråder her nå at jeg lurer på om det er samme person som lager disse. Anonymous poster hash: 53ac7...3ad 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå