AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #1 Del Skrevet 26. november 2013 Den siste måneden har jeg oppdaget en stor våt flekk under bilen der jeg har parkert samt at vindusspylervæsken blir merkelig fort tom. Nå fylte jeg igjen forrige uke og i dag klager bilen allerede over at det er tomt. Jeg har ikke kikket under panseret ennå, men det er for meg ganske åpenbart at det lekker vindusspylervæske. Er dette noe jeg bare må bestille verkstedtime for å få fikset (og hvor mye vil dette koste? Litt kjipt med slike ekstrautgifter nå med julen rett rundt hjørnet.) eller er det noe jeg kan fikse selv? Anonymous poster hash: 97f5c...1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Acalewia Skrevet 26. november 2013 #2 Del Skrevet 26. november 2013 Så fort man oppdager en lekkasje, burde man sjekke den... Kjedelig om det hadde vært frostvæske, og plutselig hadde du ødelagt bilen din. Men det første du må gjøre er å åpne panseret og se hvor det lekker. Er det spylevæsketanken? En slange? Ingen som kan svare deg på hvor mye det koster eller hva som må gjøres før du vet hvor det lekker fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #3 Del Skrevet 28. november 2013 Hvis bilen klager på dette sjøl er det nok en veldig moderne duppedingsbil? Da blir eet nok dyrt, fordi spylevæskebeholderen er gjemt langt nede i motorrommet. Jo enklere teknologi det er, og jo enklere man finner frem til delen, jo billigere blir det. Følg ellers rådet til Acalewia - vær alltid kjapp med å følge opp feil.Anonymous poster hash: a1570...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå