matara Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 I det siste så har tankene gått mye til hvordan ting var i starten med meg og kjæresten. Heit sex, veeldig heit sex Nå er ting litt rart, ikke at det er noe feil! Alt er greit mellom oss og han er fortsatt like attraktiv og i mine øyne fortsatt drømmegutten, men jeg savner den følelsen av sommerfugler i magen! Liksom at tankene går helt i surr for ting er så forbanna deilig. At det er nytt liksom! Lurte på om noen av dere har tips til ting som kan spice opp forholde? Hva liker egentlig gutter? Vet det ikke er noe fasit, men er åpen for forslag
Bondenisse Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Teasing. Start med en enkel snap (om dere har snapchat) der du f.eks viser litt kløft og skriv noe dirty som "gleder meg til du kommer hjem" e.l. om han responderer positivt er det bare å fortsette, gradvis drøyere. Menn er visuelle og du kan lett få en sprengkåt mann hjem. Forhåpentligvis finner du også litt spenning i det Er han fotballinteressert kan det ofte fungere med klisjen om å være en "perfekt kjæreste". Se kampen på tv i sofae., ligg godt plantet i armkroken, ver snill kjæreste og hent øl, pop popcorn osv. i pausen gir du ham en blowjob. Risiko for at det ikke blir en 2. omgang på dere 1
matara Skrevet 27. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2013 Hvor lenge har dere vært sammen? litt over 1 år nå
matara Skrevet 27. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2013 Teasing. Start med en enkel snap (om dere har snapchat) der du f.eks viser litt kløft og skriv noe dirty som "gleder meg til du kommer hjem" e.l. om han responderer positivt er det bare å fortsette, gradvis drøyere. Menn er visuelle og du kan lett få en sprengkåt mann hjem. Forhåpentligvis finner du også litt spenning i det Er han fotballinteressert kan det ofte fungere med klisjen om å være en "perfekt kjæreste". Se kampen på tv i sofae., ligg godt plantet i armkroken, ver snill kjæreste og hent øl, pop popcorn osv. i pausen gir du ham en blowjob. Risiko for at det ikke blir en 2. omgang på dere Tusen takk for tips! Fotball liker han ikke, men han over gjennomstittet interessert i bil og skruing. Så kanskje bli litt dirty på fingrene hadde blitt noe nytt
Mike Waters Skrevet 27. november 2013 #6 Skrevet 27. november 2013 litt over 1 år nå Oi, det var tidlig Vel, at noe er nytt og spennende er jo ofte et resultat av at det er nytt og spennende for å si det blendende innlysende. Kribling og sommerfugler kommer mest sannsynlig ikke tilbake i samme grad så punkt 1 er å slå fra seg den ideen først som sist. Kansje sette dere ned å prate litt om sex, fantasier, forventninger, tenning etc......og se hvor det bærer hen?
matara Skrevet 27. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2013 Oi, det var tidlig Vel, at noe er nytt og spennende er jo ofte et resultat av at det er nytt og spennende for å si det blendende innlysende. Kribling og sommerfugler kommer mest sannsynlig ikke tilbake i samme grad så punkt 1 er å slå fra seg den ideen først som sist. Kansje sette dere ned å prate litt om sex, fantasier, forventninger, tenning etc......og se hvor det bærer hen? God idé! Vi har jo snakket litt i ny og ne om det, men har ikke hatt en skikkelig samtale der det faktisk har vært et forsøk å prøve og finne ut av ting
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå