AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #21 Skrevet 27. november 2013 Jeg har hatt http://www.legelisten.no/leger/2697-perez-esperanza-diaz denne legen, og var strålende fornøyd! Men hun har ikke ledige plasser ser jeg. Og ang LPH, makan til opplegg. MEN jeg har hatt en av de kvinnelige, hun tyske (?), og hun var helt fantastisk! Hyggelig, dyktig og tok seg god tid alle de gangene jeg var innom der på "akutt-time". Jeg byttet til henne tidligere i år etter å ha lest på legelisten, dessverre har jeg ikke fått truffet henne enda, bare en vikar, så hun er visst i permisjon. Veldig dumt, og jeg er ikke fornøyd med vikaren. Så jeg kommer sannsynligvis til å skifte igjen. Anonymous poster hash: 49fce...d91
Bringebærdrops Skrevet 27. november 2013 #22 Skrevet 27. november 2013 Ekstremt fornøyd med Helsetorget, alle sammen der. Får raskt time, og akutttime samme dag når man trenger det. Har ikke ens egen lege ledig, får man komme til noen andre.
Gjest bustyvel Skrevet 28. november 2013 #23 Skrevet 28. november 2013 Jeg byttet til henne tidligere i år etter å ha lest på legelisten, dessverre har jeg ikke fått truffet henne enda, bare en vikar, så hun er visst i permisjon. Veldig dumt, og jeg er ikke fornøyd med vikaren. Så jeg kommer sannsynligvis til å skifte igjen. Anonymous poster hash: 49fce...d91 Synd det da, for jeg likte iallefall henne godt. Vikarene er så som så der, har dårlig erfaring med dem jeg også. Kommer selvfølgelig ann på hvilken vikar det er, men har "prøvd" flere.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #24 Skrevet 28. november 2013 Mener at ledige plasser på listene legges ut den første i hver måned. Anbefaler derfor å være klar mandag morgen (vet ikke om det oppdateres søndager) ettersom plassene hos de mest populære legene går raskt unna. Ah, takk! Lurte faktisk nettopp på dette, når det er størst sjanse for å finne ledige plasser. (Noen som vet om det er sant at ledige plasser ikke annonseres før legen har 20 ledige? Og om det er et dårlig tegn at legen har 500 ledige plasser? En som hadde bra omtaler, men mange ledige, veldig merkelig.) Jeg har hatt http://www.legelisten.no/leger/2697-perez-esperanza-diaz denne legen, og var strålende fornøyd! Men hun har ikke ledige plasser ser jeg. Og ang LPH, makan til opplegg. MEN jeg har hatt en av de kvinnelige, hun tyske (?), og hun var helt fantastisk! Hyggelig, dyktig og tok seg god tid alle de gangene jeg var innom der på "akutt-time". Takk for tips! Hun tyske har jeg ikke hatt, ser ut som hun alltid har full liste. Er fornøyd med Helsetorget, har ikke vært der det siste året, men de to jeg har møtt tidligere har vært hyggelige og profesjonelle, og venner som bruker samme legekontor og har litt mer legebehov har i hvertfall ikke klaget. Har inntrykk av at de har et bra samarbeid der, og kontorpersonalet er også effektive og hyggelige nok for meg i hvertfall. Virker som Helsetorget går igjen, fikk det nettopp anbefalt av en venn og, så får følge med. Alt fullt, selvfølgelig Bytt til Nicolas Øyane på samme legesenter, han er fantastisk! Enig med deg i at vikaren til Bhatia er et nek, hun eier rett og slett ikke folkeskikk eller basis kommunikasjonskunnskaper. Har ellers hørt mye bra om Fjellsiden Legesenter, Sandviken Legesenter og Helsetorget, men vet ikke hvem som har ledig. Uansett greit å være et sted med flere leger, så en kommer til ved akutte til selv om egen fastlege ikke er tilstede. Anonymous poster hash: f7412...e5e Takk for mange tips! Veldig fint å få høre fra noen med erfaring fra Øyane, siden han er søvnspesialist kunne han vært bra for meg. Mange takk til alle som har vært så snille og tatt seg tid til å dele tips og erfaringer! Ikke lett å finne frem i fastlegejungelen. Anonymous poster hash: 6def1...221
Silfen Skrevet 28. november 2013 #25 Skrevet 28. november 2013 Hun min hadde mange ledige plasser da jeg valgte henne, men det var fordi hun var ny på legesenteret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå