Gå til innhold

Rifter i vagina pga voldtekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. For 5 år siden ble jeg voldtatt med av to gutter som ikke bare voldtok meg med penisen, men også med en blokkfløyte(ja faktisk). Etter det har jeg alltid hatt noe som kjennes som det har vært rifter som har blitt til "riller" i åpninga til vagina. Er liksom ikke mykt i åpninga, er masse ujevnheter, kjennes som små flimmere om jeg kan kallr det det. Vanskelig å forklare.

Det jeg lurer på er om det er normalt å ha sånne riller eller om det kan være etter voldtekten. Husker ikke hvordan vaginaen min føltes ut før den episoden. Så.. flere som har det?

Anonymous poster hash: d43d3...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde disse rillene var vanlige jeg. Har selv blitt voldtatt med en gjenstand, men er nokså sikker på at de rillene var der fra før. Ble litt i tvil nå…

Regner med at du ikke har anmeldt voldtekten og dermed ikke blitt undersøkt av voldtektsmottaket. Vil nesten anbefale deg å oppsøke lege, så får du klarhet i det. Det kan være til hjelp å få vite hvilke plager som kan være relatert til voldtekten og hva som tross alt er normalt.



Anonymous poster hash: a3cc2...6f4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også sånne "riller" der. det er nok så normalt med tanke på at kjeden skal utvide seg under en fødsel. hadde det vært helt gladd ville huden sprukket



Anonymous poster hash: 5f451...e1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det litt vanskelig å si om dine riller er av den vanlige sorten eller om det er arrvev som har forandret strukturen, men det er helt vanlig med riller i vaginaen (de heter rugae vaginales på latin). Disse er der for at den skal kunne strekkes under fødsel.

Anonymous poster hash: dd81b...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...