Gå til innhold

Ditt/ dine dyreste plagg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å kjøpe dyre men få plagg heller enn mange billige. Det går fint. Mine dyreste ting er Louboutinsko, Burberry trenchcoat og Mulberryveske. Kostet vel 6000kr hver, for tre år siden. Til gjengjeld har jeg aldri siden kjøpt flere pensko, høstjakker eller vesker. Trenger ikke flere når man har akkurat det man vil ha:)

(Skoene kjøpte jeg tilbryllupet mitt istedet for dyr kjole, trenchcoaten fikk jeg av mannen i gave pga personlige ting og vesken var morgengave...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Whitestripes

Som mange andre nevner; Bunaden, uten tvil. På andre plass, en designerkjole til ca 3000,- et par støvletter til 1800,- og et par vintersko til 1400,- . Kjøper egentlig ikke så dyre klær. I den jobben jeg har, slites og ødelegges klær veldig fort, så jeg handler stort sett billige hverdagsklær. Til litt mer penbruk legger jeg mer penger i klær, men ikke tusenvis av kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den jobben jeg har, slites og ødelegges klær veldig fort, så jeg handler stort sett billige hverdagsklær.

kontor <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

kontor <3

Jeg vil også jobbe på kontor! Eller et annet sted hvor man kan pynte seg litt til hverdags. Elsker å gå i skjørt og kjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også jobbe på kontor! Eller et annet sted hvor man kan pynte seg litt til hverdags. Elsker å gå i skjørt og kjoler.

Jeg jobbet en gang i barnehage. Løftet et barn som hadde lekt med blå tusj. Permanent tusj. Man kan si min hvite Ralph Lauren skjorte gikk i søpla ;)

Det beste med å jobbe på et kontor er at det er litt som å være hjemme. Man kan ha egne pene innesko, ren kontorpult og ha minimalt fysisk slit i løpet av en dag. Man kan komme hjem uten så mye som en krølle på skjorten. Deilig! Anbefales ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Whitestripes

Jeg jobbet en gang i barnehage. Løftet et barn som hadde lekt med blå tusj. Permanent tusj. Man kan si min hvite Ralph Lauren skjorte gikk i søpla ;)

Det beste med å jobbe på et kontor er at det er litt som å være hjemme. Man kan ha egne pene innesko, ren kontorpult og ha minimalt fysisk slit i løpet av en dag. Man kan komme hjem uten så mye som en krølle på skjorten. Deilig! Anbefales ;)

:ler: Man kan ikke gå i hvit Ralph Lauren-skjorte i barnehage!

Jeg jobbet på kontor i et år, og det var deilig å kunne gå i skjørt eller kjole, og komme hjem like ren og pen. Meeeeeen, nok avsporing ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Man kan ikke gå i hvit Ralph Lauren-skjorte i barnehage!

Jeg jobbet på kontor i et år, og det var deilig å kunne gå i skjørt eller kjole, og komme hjem like ren og pen. Meeeeeen, nok avsporing ;)

Avsporinger <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chanel veske til ca 27.000,- er vel det dyreste plagget jeg har. Ellers har jeg andre dyre vesker fra LV, Mulberry, Alexander Wang, Miu Miu etc. Og bunaden min såklart!



Anonymous poster hash: 98eb2...e39
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mange klesplagg jeg eier som utmerker seg sånn skikkelig i prisklassen.

- Bunad til rundt 40.000kr

- Marc by Marc Jacobs veske til 2000kr

- x antall bukser fra BikBok til 5-600kr hver

- Jeane Blush vinterkåpe til 1000kr

- Guess lommebok til 650kr

Ellers er det vel ikke noe mer tror jeg ..... Det hele handler jo om prioriteringer, noen går på byen hver lørdag og bruker penger på alkohol/cafe, andre på merkeklær/stæsh og andre igjen på reiser. Jeg tilhører kategori 2.

Synes det ikke er så fine klær på billigbutikkene, men Cubus kan faktisk ha et og annet plagg som er fint.

Bukser fra Bik Bok er vel ikke merkeklær? Vil ikke si du tilhører merkeklær kategorien.....

Anonymous poster hash: 98eb2...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bukser fra Bik Bok er vel ikke merkeklær? Vil ikke si du tilhører merkeklær kategorien.....

Anonymous poster hash: 98eb2...e39

Jeg skrev "utmerker seg i prisklassen" !!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en jakke til 5000, og en jakke til 4500. Den første har jeg hatt i ca 5 år, den andre kjøpte jeg i fjor vinter.

Mesteparten av klærne mine koster vel alt fra 100 kroner til 1500 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...