AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Noen som har vært borti noe slags trøbbel eller i ubehaglige situasjoner i utlandet? Del også gjerne historier og erfaringer Anonymous poster hash: 322c9...ec1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Noen som har vært borti noe slags trøbbel eller i ubehaglige situasjoner i utlandet? Del også gjerne historier og erfaringer Anonymous poster hash: 322c9...ec1 Hvorfor det? Har du ikke noe selv du vil dele? Anonymous poster hash: 47ccd...a3d 3
Gjest Linaria Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Mamma ble lurt av en fyr som drev med Three-card Monte i San Francisco en gang. Hun følte seg så dum etterpå og ble veldig lei seg, men da har man jo lært til neste gang. Det er viktig å tenke seg om noen ganger før man bruker penger på ting i utlandet. Ellers har jeg ikke opplevd noe særlig, og jeg har reist veldig mye.
Tante Bjarne Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 Pågrepet og varetektsfengslet i 1 uke på Malta.... Var 19 år, festglad og dum som en sokk.... Havnet i en diskusjon med en brite, som viste seg å være broren til bareieren, som igjen var en diger "Bjørn" av en mann, litt juling fikk jeg, litt julig ga jeg, og pågrepet ble jeg..... Fikk 1400 i bot, og ble oppfordret til å ikke komme tilbake med det først!!
Helene Skrevet 27. november 2013 #5 Skrevet 27. november 2013 Ble akutt syk og kunne overhodet ikke språket. Hele sykehuset saumfarte alle ansatte for å finne en person som kunne engelsk. For meg var det veldig fortvilet, men egentlig gikk d veldig bra. En engelsktalende lege kom for å oversette flere ganger, og det løste seg til slutt. I ettertid har jeg lært språket flytende
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #6 Skrevet 27. november 2013 Hvorfor det? Har du ikke noe selv du vil dele? Anonymous poster hash: 47ccd...a3d Hadde det vært noe jeg ville dele, så hadde jeg jo delt det? Blir oppgitt. Anonymous poster hash: 322c9...ec1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #7 Skrevet 27. november 2013 Pågrepet og varetektsfengslet i 1 uke på Malta.... Var 19 år, festglad og dum som en sokk.... Havnet i en diskusjon med en brite, som viste seg å være broren til bareieren, som igjen var en diger "Bjørn" av en mann, litt juling fikk jeg, litt julig ga jeg, og pågrepet ble jeg..... Fikk 1400 i bot, og ble oppfordret til å ikke komme tilbake med det først!! Har selv vært på malta, men var da 14 år. Mye festing så det iallefall ut til å være, MASSE utesteder og mye festglade folk. Anonymous poster hash: 322c9...ec1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #8 Skrevet 27. november 2013 Ble akutt syk og kunne overhodet ikke språket. Hele sykehuset saumfarte alle ansatte for å finne en person som kunne engelsk. For meg var det veldig fortvilet, men egentlig gikk d veldig bra. En engelsktalende lege kom for å oversette flere ganger, og det løste seg til slutt. I ettertid har jeg lært språket flytende Oi :o Hvor var du? Anonymous poster hash: 322c9...ec1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #9 Skrevet 27. november 2013 Jeg ble overfalt med kniv i Colombia. Fikk noen kuttskader, ellers gikk det bra. Også tok de forbanna horene penga mine (jepp, ble ranet av prostituerte av alle ting) Anonymous poster hash: f7060...353
Daxi Skrevet 1. desember 2013 #10 Skrevet 1. desember 2013 Ble frastjålet 290 pund fra lomma første gang jeg var i London. Ja det var dumt å gå rundt med alle pengene på samme sted og ikke ha reist med kredittkort istedet . Men nå har jeg lært leksa mi og jeg håper at h*n som stjal lommeboka mi dødde av overdose! HA!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå