Gå til innhold

Trøbbel i utlandet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har vært borti noe slags trøbbel eller i ubehaglige situasjoner i utlandet? Del også gjerne historier og erfaringer :)

Anonymous poster hash: 322c9...ec1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har vært borti noe slags trøbbel eller i ubehaglige situasjoner i utlandet? Del også gjerne historier og erfaringer :)

Hvorfor det? Har du ikke noe selv du vil dele?

Anonymous poster hash: 47ccd...a3d

• Liker 3
Skrevet

Mamma ble lurt av en fyr som drev med Three-card Monte i San Francisco en gang. Hun følte seg så dum etterpå og ble veldig lei seg, men da har man jo lært til neste gang. Det er viktig å tenke seg om noen ganger før man bruker penger på ting i utlandet.

Ellers har jeg ikke opplevd noe særlig, og jeg har reist veldig mye.

Skrevet

Pågrepet og varetektsfengslet i 1 uke på Malta....

Var 19 år, festglad og dum som en sokk....

Havnet i en diskusjon med en brite, som viste seg å være broren til bareieren, som igjen var en diger "Bjørn" av en mann, litt juling fikk jeg, litt julig ga jeg, og pågrepet ble jeg.....

Fikk 1400 i bot, og ble oppfordret til å ikke komme tilbake med det først!!

Skrevet

Ble akutt syk og kunne overhodet ikke språket. Hele sykehuset saumfarte alle ansatte for å finne en person som kunne engelsk. For meg var det veldig fortvilet, men egentlig gikk d veldig bra. En engelsktalende lege kom for å oversette flere ganger, og det løste seg til slutt.

I ettertid har jeg lært språket flytende :fnise:

Skrevet

Hvorfor det? Har du ikke noe selv du vil dele?

Anonymous poster hash: 47ccd...a3d

Hadde det vært noe jeg ville dele, så hadde jeg jo delt det? Blir oppgitt.

Skrevet

Pågrepet og varetektsfengslet i 1 uke på Malta....

Var 19 år, festglad og dum som en sokk....

Havnet i en diskusjon med en brite, som viste seg å være broren til bareieren, som igjen var en diger "Bjørn" av en mann, litt juling fikk jeg, litt julig ga jeg, og pågrepet ble jeg.....

Fikk 1400 i bot, og ble oppfordret til å ikke komme tilbake med det først!!

Har selv vært på malta, men var da 14 år. Mye festing så det iallefall ut til å være, MASSE utesteder og mye festglade folk.

Skrevet

Ble akutt syk og kunne overhodet ikke språket. Hele sykehuset saumfarte alle ansatte for å finne en person som kunne engelsk. For meg var det veldig fortvilet, men egentlig gikk d veldig bra. En engelsktalende lege kom for å oversette flere ganger, og det løste seg til slutt.

I ettertid har jeg lært språket flytende :fnise:

Oi :o Hvor var du? :)

Skrevet

Jeg ble overfalt med kniv i Colombia. Fikk noen kuttskader, ellers gikk det bra. Også tok de forbanna horene penga mine :( (jepp, ble ranet av prostituerte av alle ting)

Anonymous poster hash: f7060...353
Skrevet

Ble frastjålet 290 pund fra lomma første gang jeg var i London. Ja det var dumt å gå rundt med alle pengene på samme sted og ikke ha reist med kredittkort istedet :(. Men nå har jeg lært leksa mi og jeg håper at h*n som stjal lommeboka mi dødde av overdose! HA!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...