Gå til innhold

Er det veldig normalt å 'gå anal '


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hi hi og da mener jeg å ta den i toern. Ikke være anal i personligheten. Kjæresten min hinter til stadig om dette og jeg må innrømme at jeg faktisk er livredd og ikke særlig fristet. Men etter utallig googling og snakkis med venninner så virker det som om dette er høyst normalt i et forhold.

Stemmer det?



Anonymous poster hash: f82d3...ead
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser på det som helt normalt, men vet jo at det er noen som ikke gjør det. Om det er mer normalt å ha analsex enn å ikke ha det, vet jeg derimot ikke.



Anonymous poster hash: d8d8c...fb8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt? For noen par er det det, for andre ikke. Man bør gjøre det man selv har lyst til :) Ja, skikkelig standardsvar, men begynner å bli en del tråder om temaet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro det er like normalt å ha analsex som å ikke ha det uten å ha noen tall på det.

Gjør det du har lyst til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Nei det er ikke høyst normalt. Du må ikke tro at det du får intrykk av gjennom internet nødvendigvis stemmer. Der er det ofte slik at minoritetsgrupper får mye mer oppmerksomhet enn de burde ha.

Jeg tror ikke flertallet av seksuelt aktive kvinner praktiserer analsex.

Det er ikke noe galt i og gjøre det by all means, smaken er som baken (bokstavelig talt) men hvis du ikke har noen som helst lyst til og prøve det så kan du be kjæresten din om og droppe hintingen sin. Evt hvis han er så jævla keen på toern så kan du sikkert kjøre han godt bak med en eller annen gjenstand.

Det burde bare mangle at hvis han vil at du skal prøve så gjør han det selv og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra svar! Jeg ble bare litt stuss over at det virker som om det er så mange som har det. Og med føler jo jeg meg veldig prippen. Jeg kan jo høre hva han sier til det - at jeg tar han først :) ha ha. Da får vi nok en god samtale rundt det.

takk!



Anonymous poster hash: 5760d...23c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra svar! Jeg ble bare litt stuss over at det virker som om det er så mange som har det. Og med føler jo jeg meg veldig prippen. Jeg kan jo høre hva han sier til det - at jeg tar han først :) ha ha. Da får vi nok en god samtale rundt det.

takk!

Anonymous poster hash: 5760d...23c

Vel, men du vet sikkert med deg selv at det er noe du kan tenke deg å prøve og som han avfeier da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg leste at ja, mange prøver det, men de fleste av dem som prøver finner ut at dette ikke er noe for dem. Vi har hvertfall ikke noe analsex i vårt forhold. Ikke gjør noe du ikke vil.

Anonymous poster hash: 42003...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikker normalt for noen :P Men her hos oss så kommer det aldri til å skje. Får vondt bare av å tenke på det :P



Anonymous poster hash: 4117d...ac0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det helt feil å tenke at man blir litt slapp nedentil også?

Jeg må innrømme at jeg tenker litt på det og...



Anonymous poster hash: 5760d...23c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Siden du sier du er livredd (ordrett sitat), så er det jo ingenting å diskutere, - er det vel?

Det er like mange variasjoner i preferanser på dette området som på de fleste andre områder og alt er like normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann som elsker analsex!

Tips: hvis du synes dette er frastøtende - si nei! Du skal selvfølgelig ikke gjøre noe du ikke vil, bare fordi kjæresten ønsker det. Det som du imidlertid kan forsøke, så fremt du er tilbøyelig til det, er å la kjæresten gi deg anal stimuli med feks en finger utenpå rumpehullet, eller inni etterhvert hvis du synes det er godt. Poenget er at det er du som bestemmer, ikke pikken :danse:

Oppfattelsen min er at analsex er normal sex, men over hodet ikke så vanlig hvis en sammenligner dette med vaginalt samleie. Det er min oppfattelse i hvert fall! En annen erfaring jeg har gjort meg er at mange kvinner synes analsex er kjempegodt og vil gjerne ha mer av det hvis de først har tatt steget til å prøve det ut. Men det er alltid du som bestemmer, og det skal kjæresten din respektere :blomst:



Anonymous poster hash: 7d612...d1c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis den anal så prøver og folk ikke viser respekt så ok da jenta alltid på sin side og mannen er en gris utro og overtaler men de prøver ikke og tenke kun på kjærlighet og det blir ikke bra og i ungdomstida da ble det mobbing og alt det der

Anonymous poster hash: 9cb90...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være det, spørs på hva, hvor og hvordan. Vanligvis er dette veldig tabu, derfor folk synes det er så spennende. Men ja, fleste jeg kjenner har på et eller annet tidspunkt forsøkt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra svar! Jeg ble bare litt stuss over at det virker som om det er så mange som har det. Og med føler jo jeg meg veldig prippen. Jeg kan jo høre hva han sier til det - at jeg tar han først :) ha ha. Da får vi nok en god samtale rundt det.

takk!

Anonymous poster hash: 5760d...23c

Ikke bra svar imho. Jeg ser ofte denslags quid pro quo løsninger foreslått, også fra såkalte profesjonelle rådgivere, men det er etter min mening ren ondskap.

Hvorfor det? Forklaring:

Hva er meningen med sex, hvorfor gjør man det, hva er motivasjonen mennesker i mellom?

Det er vel antatt at normalt sett så har man sex med noen man liker fordi man liker det og dem, og ønsker at det er gjensidig?

Så, når typen din foreslår analsex, så antar jeg at det er fordi han liker det/tror han vil like det, og videre virkelig håper du vil like det.

Nå vil du finne nok av stemmer her som piper i at han er skaphomo, han bare ønsker å fornedre deg og så vidare og breiare. Slikt anser jeg som tull, og inntil annet er indikert antar jeg at typen din er glad i deg og vil deg vel.

Så, hva er din motivasjon for å "ta han bak"? Er dette noe du fantaserer om? Vil du like det, seksuelt? Og viktigst, ønsker du han skal like det? Det virker ikke som om det ligger noen føringer eller tanker bak om at noen av disse impulsene eller lystene skal være drivkraften for denne botsøvelsen. Den eneste begrunnelsen jeg ser er en slags form for avstraffelse/hevn, mao ondskap. Er det virkelig slik sex skal være?

Mitt inntrykk er at analsex er nokså vanlig. Men, akkurat det spiller ingen som helst rolle. Jeg har f.eks rimelig sjelden "normalt" vaginalt samleie som mer enn en biting i det jeg ellers gjør, but so what.

Så finn ut hva som er riktig for deg, la det evt modne.

En byttehandel trenger ikke være galt, men la det være for noe *du* gjerne vil gjøre, som du også håper han vil like. Det er helt ok i min verden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...